هتل هیمروس بیچ آنتالیا؛ اقامتی هیجان انگیز در ساحل شنی، عکس

به گزارش مرجع مقالات، هتل هیمروس بیچ آنتالیا یکی از هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا محسوب می گردد که تنها 100 متر تا ساحل شنی کمر فاصله دارد.

هتل هیمروس بیچ آنتالیا؛ اقامتی هیجان انگیز در ساحل شنی، عکس

اگر دلتان سفری هیجان انگیز می خواهد، با اقدام به خرید بلیط هواپیما مقدمات سفر به آنتالیا را با برنامه ریزی های خودتان شروع کنید و با رزرو هتل هیمروس بیچ آنتالیا سفری رویایی و به یاد ماندنی برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

این هتل زیبا تا فرودگاه آنتالیا حدودا 50 دقیقه فاصله دارد ولی از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت، همچنین هتل Himeros Beach Antalya سالانه با امکانات رفاهی و تفریحی خود میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است، طوری که آپارتمان های عظیم و مجهز این هتل اقامتی بی نظیر برایتان فراهم می نماید.

امکانات عمومی هتل هیمروس بیچ آنتالیا

این هتل دارای پذیرش 24 ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز آماده استقبال از مسافران هستند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های ترکی، روسی و انگلیسی صحبت می نمایند. اینترنت وای فای رایگان در همه قسمت های هتل Himeros Beach Antalya قابل دسترس است.

به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. اگر به قصد سفرکاری راهی این شهر شده اید، بهتر است بدانید که هتل هیمروس بیپج امکانات اداری نظیر دستگاه فکس و فتوکپی و مرکز بیزینس برایتان مهیا نموده است که برای بهره مندی از این امکانات مستلزم پرداخت هزینه جداگانه هستید.

بنابراین با رزرو این هتل سفر تفریحی تابستانی برایتان فراهم می گردد و با تماشای چشم انداز بی نظیری از دریا لذت خواهید برد. ورود حیوانات خانگی به هتل Himeros Beach Antalya ممنوع است و اینکه در اطراف هتل برای مسافرانی که دارای وسیله نقلیه هستند، قسمتی به عنوان پارکینگ فراهم شده است.

اتاق چمدان و خدمات تور و بلیط و تبدیل ارز در قسمت لابی این هتل دایر هستند و همچنین خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در هتل Himeros Beach Antalya با دریافت هزینه اضافی انجام می گیرند.

امکانات تفریحی هتل

این هتل دارای یک استخر روباز برای تمامی رده های سنی است و در کنار این استخر جایگاه ها و چترهای آفتاب گیری قرار دارند. در هتل هیمروس بیچ آنتالیا موسیقی زنده پخش می گردد و مکانی برای سرگرمی و زمین بازی برای بچه ها و عظیمسالان وجود دارد.

مطمئن باشید در طول اقامتتان با فعالیت های ورزشی مختلفی مانند تنیس روی میز، گلف، دارت سرگرم خواهید شد.

این هتل برای مسافران خود دسترسی اختصاصی به ساحل را فراهم نموده و همچنین در باغ اطراف هتل نیز می توانید لحظات بی نظیری را تجربه کنید. میز بیلیارد مخصوص مسافران هتل Himeros Beach Antalya است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در این هتل 91 اتاق وجود دارد که اتاق های دارای انواع مختلفی هستند، مانند اتاق تریپل خانواده، اتاق دوبل تا توئین استاندارد، اتاق سینگل استاندارد، اتاق کووادروپل خانواده و اتاق تریپل استاندارد. نظافت اتاق ها به طور روزانه انجام می گیرد و همه اتاق ها شامل فضای نشیمن، تلویزیون و بالکن خصوصی است.

در داخل اتاق ها تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، کاناپه تختشو و گاوصندوق وجود دارند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها برای افراد سیگاری اتاق های خاصی در این هتل موجود است.

اتاق های این هتل همگی دارای اینترنت نامحدود هستند و همگی تمیز بوده و دارای حمام اختصاصی با دوش، وان، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی مخصوص هر اتاق هستند.

رستوران هتل

در رستوان هتل هیمروس بیچ آنتالیا غذاها به صورت سلف سرویس و منویی ارائه می شوند و هرآنچه که از ذهنتان می گذرد در این رستوران قابل سفارش است، همچنین در کنار استخر نیز کافی شاپی دایر شده و نوشیدنی های خوشمزه سرو می نماید. در این هتل با رزرو اتاق برایتان وعده صبحانه رایگان تعلق می گیرد اما برای وعده های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله هتل هیمروس بیچ آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کمر: 100 متر

فاصله تا پارک آی ایشیغی: 260 متر

فاصله تا پارک ساحلی مون لایت: 1.3 کیلومتر

فاصله تا پارک دینو: 10 کیلومتر

فاصله تا تپه دایما کپز: 14.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1618

به "هتل هیمروس بیچ آنتالیا؛ اقامتی هیجان انگیز در ساحل شنی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هیمروس بیچ آنتالیا؛ اقامتی هیجان انگیز در ساحل شنی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید