هیات های استانی نقش مهمی در شناسایی نسل آینده والیبال دارند

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نشست آنلاین هیات های استانی با موضوع ایجاد هماهنگی برای انتخاب تیم نوجوانان سال 1401 که امروز (دوشنبه) برگزار گردید، اضافه کرد: امیدوارم سال 1400 سال خوبی برای ایران باشد و مردم با عبور از بحران ها و مسائل که بیشتر آن ها ایجاد شده از سوی دشمنان است، زندگی با آرامش را تجربه نمایند.

هیات های استانی نقش مهمی در شناسایی نسل آینده والیبال دارند

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه های تدوین شده زحمات زیادی در امسال بر عهده هیات ها خواهد بود، گفت: موضوع پشتوانه سازی و کارهای تیم نوجوانان سال 1401 از جمله این موارد است که هیات های استانی باید برای شکل دریافت آن به فدراسیون یاری نمایند.

رئیس فدراسیون والیبال توضیح داد: استعدادهای بسیار خوبی در ورزش والیبال کشور وجود دارند که هیات های استانی باید برای کشف و شناسایی آنان کوشش نمایند و طی کردن این راستا سخت، بدون همکاری هیات ها و مربیان بومی امکان پذیر نیست.

وی با یادآوری برنامه ثبت نام علاقه مندان حضور در تیم والیبال نوجوانان سال 1401 گفت: امیدارم برای حضور شایسته در بازی های المپیک 2024 و رویدادهای مهم آینده والیبال، بازیکنان خوبی از این استعدادها کشف و پرورش دهیم تا تضمینی برای آینده والیبال ایران باشد. یقین دارم با کوشش و عنایت روسای هیات ها و زحمت کشان خانواده عظیم والیبال، دستیابی به این اهداف امکان پذیر است تا نسلی برای چهار سال آینده والیبال ایران آماده کنیم.

داورزنی تاکید نمود: احتیاج به تعامل و همکاری بیش تر هیات های استانی داریم تا ظرفیت های ناب این رشته ورزشی کشور شناسایی شوند. با شاختی که از ظرفیت واقعی والیبال ایران دارم، تیم ملی والیبال 1404 ایران، یکی از تیم های قدرتمند این رشته ورزشی کشور خواهد بود.

وی در خاتمه این نشست نیز از عملکرد استان کرمان در سال 99 تشکر و قدردانی ویژه کرد و به رئیس هیات این استان و دیگر همکاران استانی، قهرمانی تیم فولاد سیرجان در لیگ برتر مردان را تبریک گفت.

شیوع و گسترش ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از رویدادهای ورزشی دنیا در سال 2020 از جمله مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان زیر 18 سال آسیا شد. بر اساس استراتژی فدراسیون والیبال، برگزار نشدن این مسابقات نباید لطمه ای به فرایند پشتوانه سازی برای تیم ملی عظیمسالان ایجاد کند و به همین دلیل، محمد وکیلی 15 دی ماه به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پسر سال 1401 انتخاب شد تا در فرصتی 18 ماهه، با شناسایی استعدادهای 15 تا 16 ساله فعلی، تیم ایران را برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2022 و قهرمانی دنیا در سال 2023 آماده کند.

ثبت نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401 از دوشنبه چهارم اسفندماه شروع شد و تا هفتم فروردین (خاتمه مهلت)، حدود یک هزار و دویست بازیکن بر اساس شاخصه های معین شده، ثبت نام کردند و صحت سنجی این افراد از نظر سن و قد، بر عهده هیات های استانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1554

به "هیات های استانی نقش مهمی در شناسایی نسل آینده والیبال دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات های استانی نقش مهمی در شناسایی نسل آینده والیبال دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید