هیدئو کوجیما از مراحل پایانی ساخت Death Stranding اطلاع داد

به گزارش مرجع مقالات، هیدئو کوجیما، یکی از بزرگ ترین سازندگان بازی های ویدئویی، با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود از مراحل پایانی ساخت Death Stranding اطلاع داد.

هیدئو کوجیما از مراحل پایانی ساخت Death Stranding اطلاع داد

به گزارش خبرنگار ، عنوان Death Stranding یکی از مرموزترین عناوین دنیای بازی های رایانه ای است که سازنده این عنوان با انتشار اخبار و تصاویری مبهم و پراکنده از این بازی دائما ذهن گیمرها را درگیر خود می نماید. هیدئو کوجیما سازنده این عنوان حتی از تریلر از این بازی منتشر کرد که به دلیل ظرافت بالای به کار رفته در ساخت آن، تقریبا هیچ کدام از گیمرها متوجه نشدند جهت اصلی و داستان بازی درباره چه خواهد بود.

مراحل پایانی ساخت Death Stranding

هیدئو کوجیما به تازگی یک بروزرسانی جدید به زبان های ژاپنی و انگلیسی در توییتر خود منتشر کرد. او در توییتر خود راجع به چگونگی انجام شدن صحنه های آخر عنوان Death Stranding توسط Kojima Productions صحبت نموده است. این توییت بدان معنا است که عنوان جدید این شرکت تا ماه نوامبر برای عرضه آماده است.

کوجیما از پروژه بعدی خود می گوید

کوجیما همچنین به این مسئله اشاره نمود که او در حال آماده کردن خود برای پروژه بعدی است. البته این مسئله آنچنان هم شگفت آور نیست، از آن جایی که تقریبا همه تولیدکنندگان بازی همواره قدم بعدیشان را در حرفه خود می دانند. ساختن بازی یک روند دائما در حال تغییر است و بازی جدیدی که امروز منتشر می گردد مطمئنا حاصل ایده های کهنه، فکر شده و نسبتا قدیمی است. حدس خوبی که می گردد در این زمینه زد این است که اثر بعدی کوجیما به فیلم نزدیک تر از همواره می گردد زیرا این تولیدکننده بازی معتقد است روزی بازی های ویدئویی با فیلم های سینمایی یکی می شوند. همچنین او از این که در این جهت پیشگام باشد شاد می گردد. او همچنین در رابطه با استریم و بازی های مبتنی بر فضای ابری در حال آماده سازی چیزهای بزرگی است، بنابراین ممکن است با آن مرتبط باشد.

انتها، کوجیما برنامه مربوط به Death Stranding را در Tokyo Game Show 2019 شرح داد. در 12 سپتامبر به ما شرح داده خواهد شد که چگونه این بازی به طور کلی جریان می یابد و صحنه خاصی نیز که به این مسئله مرتبط است در 14 سپتامبر فاش می گردد. در آخر نیز مانند سال گذشته، در تاریخ 15 سپتامبر نمایش صحنه توسط هیدئو کوجیما و سیویو (یکی از بازیگران ژاپنی) Death Stranding برگزار خواهد شد. اخیراً کوجیما چگونگی مشابه بودن قابلیت چند نفره Death Stranding را با Spider-Man: Into the Spider-Verse مقایسه نموده است. وی همچنین به این مسئله اشاره نمود که کیانو اخیراً وی را ملاقات نموده است. عرضه عنوان Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر برای PS4 شروع می گردد. می توانید آن را از سایت آمازون خریداری کنید. نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show 2019) از 12 تا 15 سپتامبر برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 335

به "هیدئو کوجیما از مراحل پایانی ساخت Death Stranding اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیدئو کوجیما از مراحل پایانی ساخت Death Stranding اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید