مشخصات کلیدی هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو فاش شد

به گزارش مرجع مقالات، سامسونگ فقط 5 روز دیگر یک رویداد برای معرفی جدیدترین محصولات خود رونمایی می نماید. اگرچه در این رویداد گوشی های تاشوی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 بیشترین توجه را جلب خواهند کرد، اما در کنار آن شاهد رونمایی از ساعت های هوشمند و هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 پرو هم خواهیم بود. حالا به لطف سایت معتبر WinFuture، در کنار افشای رندر این محصول می توانیم به مشخصات کلیدی آن هم بپردازیم.

مشخصات کلیدی هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو فاش شد

بر اساس رندر منتشر شده، طراحی این هدفون مشابه نسل قبلی است ولی حالا تقریبا تمام بدنه مات شده است. گفته می گردد گلکسی بادز 2 پرو از درایور 10 میلی متری بهره می برد و از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می نماید. در هرکدام از سری ها چندین میکروفون تعبیه شده تا کاربران برای مکالمه برترین کیفیت را تجربه نمایند و صدای محیط هم حین مکالمه حذف گردد. به نظر می رسد این هدفون از سیستم حذف نویز هوشمند استفاده می نماید که در نتیجه نسبت به نسل قبلی می تواند صداهای بیشتری را حذف کند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم گلکسی بادز 2 پرو، پشتیبانی آن از صدای 360 درجه ای است که تجربه گوش دادن به صداهای مختلف را مجذوب کننده تر می نماید. مانند نسل قبلی، بدنه از گواهی IPX7 استفاده می نماید که این یعنی به مدت 30 دقیقه تا عمق 1 متری آب با هیچ مسئله ای روبرو نمی گردد. باتری این هدفون با هر بار شارژ حدود 8 ساعت دوام می آورد و با استفاده از کیس، عمر باتری آن به 29 ساعت می رسد.

کاربران برای خرید این هدفون می توانند از بین سه رنگ دست به انتخاب بزنند و 16 روز بعد از معرفی با قیمت 229 دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2100

به "مشخصات کلیدی هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید