وزیر ورزش: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس مُصر هستم

به گزارش مرجع مقالات، وزیر ورزش و جوانان در نشست فراکسیون مستقلین گفت که مُصر به واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

وزیر ورزش: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس مُصر هستم

مهرداد لاهوتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به نشست صبح امروز (یکشنبه) فراکسیون مستقلین اظهار کرد: آقای سلطانی فر در این نشست عنوان نمود که پیش از مصوبه دولت با آقایان جهانگیری و روحانی مشورت نموده و آنها اصرار به واگذاری استقلال و پرسپولیس دارند. ضمن این که خود آقای وزیر هم گفت که مصر هستم تا این کار انجام گردد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین افزود: وزیر ورزش همچنین با اشاره به پیش بینی 3 هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه 98 برای ورزش کشور اعم از تملک دارایی ها، هزار و 400 هیات استانی و 13 هزار هیات شهرستانی و برگزاری مسابقات بزرگ گفت که این رقم بسیار کم است و از مجلس خواستند که در بودجه 98 به تقویت این اعتبارات یاری کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس افزود: آنچه در این جلسه مورد بحث نهاده شد این بود که موفقیت های حوزه ورزش برای کشور مفید است. ضمن این که افزایش اعتبارات این حوزه موجب نشاط و شادی جامعه و سلامتی مردم می گردد.

لاهوتی همچنین با اشاره به ارائه گزارشی از سوی وزیر ورزش در خصوص موفقیت های ایران در جام جهانی تا المپیک و جام ملت های آسیا افزود: آقای وزیر همچنین گفت که در خصوص کشتی نگرانی هایی داریم و کوشش می کنیم که این ورزش به صندلی اصلی خود برگردد.

خبرنگار: الهه حمیدی کیا

دبیر: ربی زواره

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 93

به "وزیر ورزش: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس مُصر هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس مُصر هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید