وقوع حادثه مرگبار برای چند کارگر در یکی از مراکز درمانی تهران

به گزارش مرجع مقالات، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن چند کارگر در چاه یک مرکز درمانی در دارآباد و فوت یکی از این کارگران اطلاع داد.

وقوع حادثه مرگبار برای چند کارگر در یکی از مراکز درمانی تهران

سیدجلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران در این باره گفت: ساعت 15 و 16 دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) یک مورد حادثه گرفتار شدن در چاه به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد که در پی آن بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در یک مجتمع درمانی در دارآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک مرکز درمانی بزرگ بود که در طبقه منفی چند آن کارگران مشغول لایروبی چاه بودند. طبق مشاهدات اولیه، این افراد به مقدار زیاد از مایعات بازنماینده چاه استفاده نموده بودند و گازهایی از این مواد متصاعد و موجب شده بود تا از حال بروند و در دهانه چاه گرفتار شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان این که اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یکی از کارگران به داخل چاه سقوط نموده است گفت: آتش نشانان بلافاصله چهار نفری که بیرون از چاه بودند را از محیط خارج و برای درمان به طبقات بالایی این مرکز منتقل کردند.

وی در ادامه درباره نجات فردی که به درون چاه سقوط نموده بود نیز گفت: این فرد که مردی جوان بود توسط آتش نشانان از چاه بیرون آورده شد اما متأسفانه پس از انجام آنالیز های اولیه پزشکی توسط کادر درمانی، معین شد وی جان خود را از دست داده است.

به گفته وی، این عملیات در ساعت 16 و 33 دقیقه به انتها رسید و آتش نشانان محل را به عوامل این مرکز تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در انتها به شهروندان به خصوص کارگران توصیه کرد که اگر قصد استفاده از مواد اسیدی و شیمیایی را دارند، مسیری برای تهویه هوا ایجاد نمایند چرا که انباشت گازهای متصاعد از این مواد، می تواند خطرناک باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 165

به "وقوع حادثه مرگبار برای چند کارگر در یکی از مراکز درمانی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع حادثه مرگبار برای چند کارگر در یکی از مراکز درمانی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید