پنجره تراکتور را اروین بست نه حمزاوی، از قبل محروم بودیم!

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، هوشنگ نصیرزاده در مورد بسته شدن پنجره جابجایی تراکتور که فدراسیون فوتبال علت آن را شکایت عکاشه حمزاوی عنوان نموده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

پنجره تراکتور را اروین بست نه حمزاوی، از قبل محروم بودیم!

نصیرزاده گفت: حمزاوی گفته پولم را می خواهم. دوستان در فضای مجازی به خود من و مالک باشگاه تراکتور هتاکی می نمایند. من که به بازیکن پول نمی دهم. به من ارتباطی ندارد.

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور پیش از این در توافق به دلشات و پرداخت پول به پاتریک و استوکس دنبال باز کردن پنجره جابجایی بوده است، گفت: میمبلا مقیم کشور پرو است و پولی که برای او تزریق شد به وسیله سانترال بانک آمریکا بود. چون این پول به دلار بود، متوقف شد تا جستجو نمایند و این باعث تاخیر شد.

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور توضیح داد: من در حوزه فنی تصمیم گیرنده و متخصص نیستم. بازیکنانی که می خواستیم بگیریم می گفتند پنجره شما بسته است و ترجیح می دادند به تیم هایی بفرایند که پنجره اش باز است.

نصیرزاده که با رادیو تهران مصاحبه می کرد، یادآور شد: دقایق پایانی که پنجره تراکتور باز شد، نامه ای درباره پاتریک یاری مربی لیکنز آمد که در این نامه گفته شده بود از همین امروز پنجره را ببندید. دقایق پایانی بسیار پر استرس بود. باشگاه 2 میلیون یورو به این افراد پول داد.

وی اظهار داشت: الان هم پنجره تراکتور را حمزای نبسته است. پیش از او اروین پنجره را بسته بود. تیم ما یارگیری کرد و بلافاصله اروین پنجره بست و حمزاوی هم به آن اضافه شد. الان سه نفر طلب دارند: اروین، فورچونه و حمزاوی. احتمالاً از وکلای آنها دعوت می گردد تا توافق نمایند و پول بدهند تا پنجره باز گردد.

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور در مورد سولدو سرمربی این تیم هم گفت: سولدو خیلی دیسیپلین دارد. او حتی به دستیارانش هم می گوید اگر تلفن همراه به تمرین آوردید، خودتان از تمرین بروید.

نصیرزاده در مورد حمایت از سولدو و ماجراهای کنار خط نیامدن او هنگام برگزاری مسابقات، گفت: جان توشاک هم کنار خط نمی آمد و حتی به رضا مهاجری می گفت کنار خط نرو. روحیات ایرانی ها این طور نیست. الان هم فاضلی یا حسین خطیبی کنار خط می فرایند. سولدو مربی فنی و با اعتباری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1972

به "پنجره تراکتور را اروین بست نه حمزاوی، از قبل محروم بودیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره تراکتور را اروین بست نه حمزاوی، از قبل محروم بودیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید