چند درصد مشترکان برق قبض نجومی دریافت کردند؟

به گزارش مرجع مقالات، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر به ارقام نجومی بعضی از قبض های برق اشاره می نماید و می گوید 2 درصد از مشترکین برق خانگی در کشور مشترکین پرمصرف هستند و بیش از دو برابر الگوی مصرف، برق مصرف می نمایند. اگر طی یکسال گذشته مقدار مصرف تغییر نموده باشد، قطعا نرخ پرداختی آنها با افزایش 23 درصدی روبرو شده است.

چند درصد مشترکان برق قبض نجومی دریافت کردند؟

عبدالامیر یاقوتی در گفت و گویی رادیویی اظهار کرد: مشترکانی که اندازه برق مصرفی آنها بیشتر از 600 کیلووات در ماه است، بالاتر از الگوی مصرف هستند و هزینه پرداختی آنها با تعرفه بالاتر حساب می گردد، مبلغ این مشترکین به عدد 800 هزار تومان می رسد.

وی اضافه نمود: مصرف تا 100 کیلو وات برق در ماه رایگان و بین 100 تا 300 مصرف معمولی است، مشترکانی که از 300 مگاوات بیشتر مصرف می نمایند، هزینه پرداختی آنها با شیب تندتری افزایش می یابد.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر با بیان اینکه کسانی که بیشتر از 400 کیلو وات در ماه مصرف می نمایند هزینه پرداختی آنها در دو ماه، 150 هزار تومان می گردد، گفت: مشترکانی که اندازه برق مصرفی آنها بیشتر از 600 کیلووات در ماه است، بالاتر از الگوی مصرف هستند و هزینه پرداختی آنها با تعرفه بالاتر حساب می گردد، مبلغ این مشترکین به عدد 800 هزار تومان می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1813

به "چند درصد مشترکان برق قبض نجومی دریافت کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند درصد مشترکان برق قبض نجومی دریافت کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید