کمرئی: آموزش صرفا مجازی مدارس تخلف است، امتحانات ترم اول حضوری برگزار می گردد

به گزارش مرجع مقالات، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: با توجه به بازگشایی دبیرستان ها، امتحانات نیمسال اول دانش آموزان متوسطه اول و دوم در همه پایه ها، حضوری برگزار خواهد شد.

کمرئی: آموزش صرفا مجازی مدارس تخلف است، امتحانات ترم اول حضوری برگزار می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از صدا و سیما علیرضا کمرئی گفت: آموزش صرفاً مجازی مدارس تخلف است. امتحانات دروس مهارتی هنرستان ها که از ابتدای مهر بازگشایی شده اند نیز حضوری انجام می گردد و امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی به علت توصیفی بودن نمرات این دسته از دانش آموزان به تشخیص معلم و مدرسه انجام خواهد شد.

وی تاکید نمود: مدیران مدارس موظفند نحوه تشکیل کلاس های حضوری و مجازی را با دریافت مجوز بازگشایی از ادارات آموزش و پرورش به خانواده ها اعلام نمایند و طبق برنامه هفتگی کلاس ها را تشکیل دهند.

کمرئی اعلام نمود: مدارس مجاز به ادامه برگزاری کلاس ها فقط به صورت مجازی نیستند و در مدارس پرجمعیت برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، کلاس ها به دو یا سه کلاس تقسیم خواهند شد و بخشی از آموزش ها حتماً باید حضوری انجام گردد که برنامه ریزی آن بر عهده مدرسه است.

وی توضیح داد: دانش آموزان موظفند طبق برنامه اعلام شده از طرف مدرسه در کلاس هایی که حضوری پیش بینی شده است شرکت نمایند و در کنار آن از آموزش های مجازی و تلویزیونی نیز بهره ببرند.

کمرئی اضافه کرد: کلاس های حضوری دانش آموزان پایه اول ابتدایی و هنرستان ها از اول مهر شروع شده است، دبیرستانی های دوره دوم نیز از 15 آبان در کلاس ها حاضر شدند و کلاس های حضوری سایر پایه ها نیز از اول آذر شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1996

به "کمرئی: آموزش صرفا مجازی مدارس تخلف است، امتحانات ترم اول حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمرئی: آموزش صرفا مجازی مدارس تخلف است، امتحانات ترم اول حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید