کنگره ملی شعر مکتب گمنامی یک خلاقیت قابل ستایش است

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، این شاعر خوشنام که کارنامه درخشانی در کنگره ها، جشنواره ها، سوگواره ها خصوصا اشعار با گویش های محلی دارد، گفت: این اتفاق ادبی با توجه به موضوع و مضمون ارائه شده یک نوآوری و خلاقیت و البته قابل ستایش و تقدیر است

کنگره ملی شعر مکتب گمنامی یک خلاقیت قابل ستایش است

وی اضافه نمود: این نکته مهم که با دیدگاه ادبی به مقوله سرباز گمنام نگریسته شده است. قطعا سبب می گردد خداوند متعال به برگزاری این رویداد برکت دهد چراکه یک نگرش باورمندانه و مقدس است.

این شاعر با تاکید براینکه شعر یکی از موثرترین هنرهاست، یادآورد شد: گرامیداشت هنرمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در کنگره ملی شعر مسلما می تواند تا حدود زیادی در اشاعه این فرهنگ بازتاب داشته باشد و تاثیر آن در اجتماع فرهنگی، غیر قابل انکار است.

وی ادامه داد: اگر شعر این هنر واژه آرایی ، رنگ و بوی ارزشی والا به نامِ امنیت به خود بگیرد بی شک باعث تقویت آرامش و آسایش در اذهان عمومی جامعه خواهد شد و توسعه این باورمندی در افکار با مقوله ای به نام شعر راحت تر محقق می گردد و امنیت ایران عزیزمان قوی تر خواهد شد.

تهرانی نوبندگانی در مورد تاثیراین کنگره در تقویت شعرانقلاب گفت: کنگره ملی شعر مکتب گمنامی بخش قابل توجه و البته کمتر پرداخته شده ای از دایره وسیع شعر انقلاب اسلامی است که در حال تحقق است و شیراز عزیز شایستگی این را دارد که به عنوان میزبان این رویداد بایسته، گامی عظیم در اعتلای فرهنگ میهن عزیزمان بردارد.

وی در سرانجام گفت: این خود نشانگر بالندگی استان فارس است که با آستین بالا زدن مسئولین فرهنگی و حضور موثر اهالی فرهنگ و ادب ، به کمک خدا برگی زرین به صفحات تاریخ ادبیات انقلاب اسلامی اضافه نموده خواهد شد و چه زیباتر آن که این رویداد فرخنده در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می گردد .

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1568

به "کنگره ملی شعر مکتب گمنامی یک خلاقیت قابل ستایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره ملی شعر مکتب گمنامی یک خلاقیت قابل ستایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید