آخرین شرایط فراز کمالوند برای همکاری با استقلال یا شاهین بوشهر

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، همراه او به این تیم رفت و حتی روز پنجشنبه در تمرین آبی پوشان تهرانی حضور یافت. این در حالی است که کمالوند پیش از این، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول بود و با این تیم قرارداد دارد.

آخرین شرایط فراز کمالوند برای همکاری با استقلال یا شاهین بوشهر

روز گذشته سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین بیان کرد در جلسه هیات مدیره این باشگاه رای به بازگشت کمالوند داده شده و این مربی به زودی به تیم شاهین بر می گردد.

از سوی دیگر گفته می گردد کمالوند شب گذشته در اردوی پیش از بازی استقلال با فولاد خوزستان حاضر شده و شائباتی پیرامون شرایط او با استقلال و شاهین بوشهر بوجود آمده است.

سعید مسگیر مدیرعامل باشگاه شاهین صبح امروز (شنبه) در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: آخرین تماس ما با آقای کمالوند ساعت 12 شب گذشته بود. قرار شد ساعت 11 یا 12 ظهر امروز به ما برای دریافت بلیت سفر به اهواز و همراهی شاهین - در بازی با استقلال ملاثانی - خبر بدهد. این آخرین مکالمه ما بوده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کمالوند تلاشی برای دریافت رضایت از باشگاه شاهین و ماندن در تیم استقلال نموده است؟ گفت: صحبت های ما اصلاً به سمت چانه زنی و دریافت رضایت نرفت. حضور کمالوند در شاهین قطعی است و منتظر هستیم تا امروز برای دریافت بلیت با وی هماهنگ کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1507

به "آخرین شرایط فراز کمالوند برای همکاری با استقلال یا شاهین بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط فراز کمالوند برای همکاری با استقلال یا شاهین بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید