آمادگی آسایشگاه کهریزک برای دریافت فطریه و کفاره

به گزارش مرجع مقالات، موسسه خیریه کهریزک از آمادگی این موسسه جهت دریافت فطریه و کفاره روزه داران اطلاع داد.

آمادگی آسایشگاه کهریزک برای دریافت فطریه و کفاره

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، همچون هر سال در روز عید سعید فطر، موسسه خیریه کهریزک آمادگی دارد که از طرق گوناگون، فطریه و کفاره روزه داران را دریافت کند.

نگهداری و درمان و توانبخشی بیش از 3 هزار مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، بچه ها معلول ذهنی و بچه ها اختلال اتیسم در این مؤسسه انجام می گردد و خیرین و نیکوکاران می توانند فطریه، هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به این مؤسسه اهدا نمایند.

طی دو روز تعطیلات رسمی عید سعید فطر صندوق های دریافت فطریه و کفاره در محل آسایشگاه خیریه کهریزک و بیش از 400 نقطه از میدان ها و معابر اصلی شهر تهران و کرج تعبیه شده است.

موسسه خیریه کهریزک اعلام نموده است، سال جاری نیز به مانند سال های گذشته از مردم نوعدوست و دین باور شهر و کشور برای مشارکت معنوی دعوت می نماید.

از محل مشارکت های مردمی قسمتی از هزینه های زندگی خانواده بزرگ و 3 هزار نفری کهریزک تأمین می گردد و نیکوکاران می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا تماس با تلفن 42114000 دفتر جلب مشارکت های مردمی درباره نحوه پرداخت کفاره و وجوه نقدی کسب اطلاعات نموده و سهمی در شادی بخشی به توان خواستار داشته باشند.

لازم به ذکر است آسایشگاه معلولین و سالمندان خیریه کهریزک اواخر سال 1351 به همت محمدرضا حکیم زاده رئیس وقت بیمارستان فیروز آبادی (شهر ری) در روستای کهریزک پایه گذاری شد.

با پیوستن خیرین و تهیه اساسنامه از تاریخ 1352/01/19 به مدت نامحدود رسما تاسیس و تحت شماره 1494 مورخ 1353/02/05 به نام آسایشگاه معلولین کهریزک (امین الدوله) به عنوان یک موسسه غیرتجاری در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2057

به "آمادگی آسایشگاه کهریزک برای دریافت فطریه و کفاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی آسایشگاه کهریزک برای دریافت فطریه و کفاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید