آپدیت جدید گلکسی S20 فن ادیشن وعده برطرف مسائل لمس نمایشگر را می دهد

به گزارش مرجع مقالات، سامسونگ روز گذشته آپدیتی را برای مدل های مختلف گوشی گلکسی S20 فن ادیشن منتشر کرد که طی آن قرار شد مشکل نمایشگر این گوشی برطرف گردد.

آپدیت جدید گلکسی S20 فن ادیشن وعده برطرف مسائل لمس نمایشگر را می دهد

سامسونگ سال گذشته گلکسی S20 فن ادیشن را با هدف بهبود شرایط فروش گوشی های خود راهی بازار کرد و اتفاقا توانست عملکرد بسیار خوبی هم داشته باشد. اما متأسفانه مدل 4G این گوشی از همان مشکل پرچم داران سری گلکسی S20 رنج می برد و باعث می شد بسیار داغ کند و چیزهایی از این دست که باعث و بانی اصلی آن هم پردازنده اگزینوس 990 بود.

مشکل دیگری که گریبان گیر بسیاری از دارندگان گوشی گلکسی S20 فن ادیشن می شد به نمایشگر مربوط بود. سامسونگ چندین بار آپدیت هایی را برای برطرف این مشکل منتشر کرد اما به نظر می رسد تا به این لحظه هنوز هم بعضی از کاربران با این مشکل دست و پنجه نرم می نمایند.

در نتیجه شرکت کره ای تصمیم گرفت به همراه آپدیت امنیتی ماه آوریل 2021، یک آپدیت دیگر را هم عرضه کند تا مشکل نمایشگر یکی از بهترین گوشی های سال گذشته خود را به طور کامل برطرف کند. البته به نظر می رسد مدل های مجهز به اینترنت 5G، یکی دو هفته دیرتر به این به روزرسانی دسترسی پیدا می نمایند.

این طور که به نظر می رسد، مشکل نمایشگر این گوشی تا حدودی برطرف شده بود اما با توجه به گزارش کاربران، گویا بعد از آپدیت رابط کاربری One UI 3.1 که اتفاقا به تازگی و با اندروید 11 هم برای این محصول عرضه شد، مشکل یاد شده بار دیگر بازگشت. در نتیجه شرکت مجبور شد بار دیگر آپدیتی را برای برطرف آن عرضه کند.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که بعضی از مدل های گلکسی S20 فن ادیشن 4G آپدیت امنیتی ماه آوریل را به تنهایی و بدون آپدیت مربوط به نمایشگر دریافت می نمایند و به نظر می رسد این آپدیت در زمانی دیگر که هنوز رسما معین نشده برای آن ها منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1578

به "آپدیت جدید گلکسی S20 فن ادیشن وعده برطرف مسائل لمس نمایشگر را می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت جدید گلکسی S20 فن ادیشن وعده برطرف مسائل لمس نمایشگر را می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید