ظاهر گوشی Pixel 4 گوگل فاش شد

به گزارش مرجع مقالات، تصاویر لو رفته Pixel 4 از ظاهر این گوشی تولید شده توسط گوگل پرده برداشت.

ظاهر گوشی Pixel 4 گوگل فاش شد

به گزارش خبرنگار ، در ماه ژوئن، بعد از این که رندرهایی از Pixel 4، پرچمدار آینده گوگل منتشر شد، گوگل همه را با انتشار تصویری از این گوشی متحیر کرد و ماژول مربعی دوربین های این گوشی روی پنل پشتی آن تأیید شد. گوگل حتی از فاش کنندگان اسرار گوشی های خود جلو افتاد و گفت Pixel 4 قرار است از فناوری بر اساس رادار Project Soli استفاده کند. این فناوری به کاربران اجازه خواهد داد تا با ژست های دست خود بدون این که دست خود را به صفحه نمایش بزنند، گوشی هوشمند خود را کنترل کنند. گوگل همچنین تأیید کرد که Pixel 4 دارای فناوری تشخیص چهره پیشرفته ای خواهدبود که با سیستم تشخیص چهره اپل برابری خواهد کرد.

به تازگی اما تصاویری از Pixel 4 در فضای مجازی منتشر شده است که جزئیات ظاهر این گوشی را برای همه علاقمندان به گوشی های گول مشخص می کند. این گوشی خاص قرار است با سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 منتشر شود که می شود این سیستم عامل را با نوار ژست ناوبری سیستم عامل تشخیص داد.

گوگل Pixel 4 آماده رقابت با گوشی های اپل و سامسونگ

بعد از پیروزیت های سری میان رده پیکسل یعنی Pixel 3a و Pixel 3a XL در آمریکا به نظر می رسد این گوشی ها پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته اند در جهان هم خود را مطرح کنند. دیگر گوگل با مسائل گوشی های Pixel 2 روبرو نخواهد شد و محبوبیت گوشی های این شرکت چندین برابر شده است اما گوگل باز هم باید اقداماتی بیندیشد تا بتواند به صورت جدی روند رو به رشد خود را حفظ کند. حتما به یاد دارید که مسائلی مانند داغ شدن صفحه نمایش و سوت زدن اسپیکرها و دیگر مسائل چگونه نسل دوم پیکسل ها را در چشم کاربران بد چلوه دهد و محبوبیت آن ها از بین برود.

اینگونه که به نظر می رسد گوگل به خوبی توانسته است جو خوبی برای نسل بعدی پرچمداران خود ایجاد کند و بدون شک این گوشی ها می توانند در میان گوشی های رده بالای بازار قرار گیرند و فروش چشمگیری داشته باشند. در کمتر از دو ماه دیگر، خواهیم فهمید که این گوشی پیروز خواهد بود یا خیر.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 253

به "ظاهر گوشی Pixel 4 گوگل فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر گوشی Pixel 4 گوگل فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید