احتمال لغو تمامی مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر کرونا

به گزارش مرجع مقالات، رسانه های ایتالیا گزارش دادند که به دلیل افزایش نگرانی ها از شیوع گسترده ویروس کرونا محتمل است تمامی بازی های فوتبال هفته 26 سری A لغو گردد.

احتمال لغو تمامی مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر کرونا

با ما همراه باشید و با سفر ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، نخست وزیر ایتالیا اعلام نمود که محتمل است تمام بازی های فوتبال هفته بیست و ششم به خاطر کرونا لغو گردد. ایتالیا این روزها مثل بسیاری از کشورهای دنیا با بیماری کرونا درگیر است. هفته اخیر سازمان لیگ برتر فوتبال این کشور 4 بازی از سری A را لغو کرد.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در این باره گفت:به این مورد فکر می کنیم تا تمام بازی های هفته بیست وششم را لغو کنیم.

از سوی دیگر یک رسانه ایتالیایی اطلاع داد که دولت این کشور تصمیم دارد تمام مسابقات ورزشی را به خاطر کرونا تعطیل کند و یا تمام این بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کند.

دولت ایتالیا روز دوشنبه (5 اسفند) دستورالعمل کلی درباره برگزار مسابقات ورزشی در شهرهای درگیر کرونا را اعلام می نماید. به نظر می رسد دولت ایتالیا تصمیم دارد تمام مسابقات ورزشی را در این مدت برگزار کند اما تمام این بازی ها پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار گردد.

ایتالیا از هفته گذشته با این ویروس درگیر است. تا به امروز 10 شهر این کشور با دستور دولت قرنطینه شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 767

به "احتمال لغو تمامی مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو تمامی مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید