اختتامیه کتاب و رسانه به ایام نمایشگاه مجازی موکول شد

به گزارش مرجع مقالات، امیدعلی مسعودی، دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، درباره فرآیند داوری آثار ارسال شده به جشنواره اعلام کرد: داوری آثار رسیده به جشنواره به دلیل محدودیت های دو هفته ای ستاد ملی مقابله با کرونا، به اتمام نرسیده و همچنان در حال اجرا است. داوری مرحله اول آثار رسیده به سرانجام نرسیده و مدت زمان داوری ها با توجه به شرایط حاکم افزایش پیدا نموده است.

اختتامیه کتاب و رسانه به ایام نمایشگاه مجازی موکول شد

مسعودی عنوان نمود: بالغ بر 600 خبرنگار و روزنامه نگار حوزه کتاب با 885 اثر در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه شرکت نموده اند. بعضی از کارها داوری شده اما فرآیند داوری، نیازمند دقت عمل بالایی است و با توجه به لغو اختتامیه و محدودیت های حاکم، وقت کافی برای داوری وجود دارد و عجله ای نداریم.

وی اضافه کرد: مراسم اختامیه برگزیدگان نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه نیز که قرار بود در رادیو فرهنگ برگزار گردد، به دلیل دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و تعطیلی 15 روزه تهران لغو و به زمان دیگری در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی تهران موکول شد. بنا به آخرین اخبار، این رویداد مجازی قرار است اواخر آذر ماه برگزار گردد برگزار گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1315

به "اختتامیه کتاب و رسانه به ایام نمایشگاه مجازی موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه کتاب و رسانه به ایام نمایشگاه مجازی موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید