نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات در 12 نقطه از کشور برگزار می شوند

به گزارش مرجع مقالات، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشهای واصله، نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات در 12 نقطه از کشور برگزار می شوند.

نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات در 12 نقطه از کشور برگزار می شوند

روح الله حسین زاده، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گفت: نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات ایران من به همت شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی و به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402 برگزار می گردد. ما از چهار ماه پیش برای این نمایشگاه ها در 12 نقطه کشور برنامه ریزی نموده ایم.

وی اضافه نمود: در این دوره نیز نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ایران من که پیش از این در شهرهای مختلف از جمله تهران، همدان، قم و یزد به وسیله شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی برگزار شده بود، این بار به مناسبت نوروز در خراسان رضوی برگزار می گردد. در واقع مناطقی انتخاب شده اند که آمادگی بیشتری برای برگزاری این نمایشگاه داشتند.

وی اضافه نمود: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ایران من در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان همزمان در بیش از 12 نقطه کشور برگزار می گردد.

حسین زاده در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه ها اضافه نمود: این نمایشگاه ها فضایی برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و معرفی این هنرها به گردشگران خواهد بود. بعلاوه برای ما بحث فروش صنایع دستی بسیار اهمیت داشت. به همین علت از صنعتگران نیز دعوت شد تا برای آنها کسب درآمدی باشد.

او در خصوص فرآیند انتخاب مجریان نمایشگاه ها نیز گفت: این نمایشگاه ها طی فرآیند قانونی و به وسیله مزایده به وسیله بخش خصوصی با نظارت شرکت مادر تخصصی برگزار می گردد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی بیان نمود: بیش از 780 هنرمند از سراسر کشور در نمایشگاه ها شرکت خواهند کرد. افراد شرکت کننده در نمایشگاه نیز به وسیله استانها و شرکتهای مجری به ما معرفی می شوند. باز هم آمادگی داریم تا افراد بیشتری در نمایشگاه ها شرکت نموده و در نقاط متعددی از کشور این نمایشگاه ها را برگزار کنیم. لازمه این کار ارتباط گرفتن با بخش امور نمایشگاه های شرکت است.

وی درباره سایت مجازی فروش صنایع دستی نیز که پیش از این به وسیله شرکت مادر تخصصی ایجاد شده بود، گفت: قرار است این سایت در عید نوروز به فعالیتهای خود ادامه دهد ولی این بار با فضای محدودتری کار کند تا ایرادات کار تعیین شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 اسفند 1401 بروزرسانی: 18 اسفند 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2205

به "نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات در 12 نقطه از کشور برگزار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات در 12 نقطه از کشور برگزار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید