اخراج مسی در شب شکست عظیم مقابل بیلبائو

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، ملاقات سوپرجام فوتبال باشگاهی اسپانیا شب گذشته بین دو تیم فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در حالی برگزار گردید که در رقابت های فوتبالی این کشور همچنان ورود تماشاگران به استادیوم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

اخراج مسی در شب شکست عظیم مقابل بیلبائو

این ملاقات که با نتیجه دو - دو در خاتمه وقت قانونی به اتمام رسید در وقت های اضافه با گل سوم بیلبائو همراه بود تا آنها بتوانند اولین جام قهرمانی فوتبال باشگاهی کشور اسپانیا را سال جدید میلادی کسب نمایند.

بارسا در حالی مقابل بیلبائو تن به شکست داد که لیونل مسی را از ابتدای بازی در ترکیب خود داشت. او که ملاقات نیمه نهایی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود برای بارسا به میدان رفت اما نه تنها نتوانست کمکی به تیمش برای تصاحب جام کند بلکه در ثانیه های خاتمهی وقت های اضافی این بازی کارت قرمز مستقیم از داور بازی دریافت کرد تا نخستین اخراج خود با پیراهن بارسا را تجربه کند.

لئو مسی که لقب پادشاه فوتبال جهان و بارسلونا را یدک می کشد با حرکت غیر ورزشی خود در دقیقه 120 بازیکن بیلبائو را نقش بر زمین کرد تا رسانه های اسپانیا خبر از احتمال برخورد انضباطی و محرومیت طولانی مدت برای این بازیکن بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1423

به "اخراج مسی در شب شکست عظیم مقابل بیلبائو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج مسی در شب شکست عظیم مقابل بیلبائو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید