بدهی باشگاه بارسلونا از مرز یک میلیارد یورو گذشت!

به گزارش مرجع مقالات، طبق اعلام یک منبع خبری در اسپانیا، میزان بدهی های باشگاه بارسلونا در یک بازه زمانی نه چندان بلند مدت از مرز یک میلیارد یورو عبور کرده است.

بدهی باشگاه بارسلونا از مرز یک میلیارد یورو گذشت!

به گزارش خبرنگاران، نشریه آ اس اسپانیا در خبری نوشت که بدهی های باشگاه بارسلونا از سال 2018 تا به امروز 6 و نیم برابر شده و از رقم یک میلیارد یورو گذشته است.

به نوشته این نشریه مادریدی؛ بدهی های باشگاه بارسلونا تا سال 2018، تنها 159 میلیون یورو بوده اما در سه سال پس از آن این رقم به یک میلیارد و 44 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

یکی از مأموریت های اصلی خوان لاپورتا رئیس تازه باشگاه بارسلونا و تیم او تسویه این بدهی است و به همین منظور آنها قرار است که از مؤسسه اعتباری گلدمن ساچس وامی 525 میلیون یورویی بگیرند.

گویا 89 درصد از اعضای باشگاه بارسلونا در مجمع اضطراری این باشگاه به اخذ این وام کلان رأی مثبت داده اند، وامی که قرار است که در ماه آگوست به حساب باشگاه واریز شود.

خرید بازیکنان زیاد که اغلب آنها هم به کار بارسلونا نیامده اند، پرداخت حقوق نجومی به بازیکنان و محروم شدن از منابع درآمدی مانند بلیت فروشی به دلیل شیوع کرونا، دلایل اصلی بالا رفتن بدهی های باشگاه بارسلونا طی سه سال اخیر بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1739

به "بدهی باشگاه بارسلونا از مرز یک میلیارد یورو گذشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی باشگاه بارسلونا از مرز یک میلیارد یورو گذشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید