استارت نارنجی پوشان، سودابه باقرپور با سایپا تمدید کرد

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه سایپا، با توجه به اعلام رسمی فدراسیون والیبال مبنی بر آغاز لیگ برتر بانوان در سال 99، با نظر سرمربی و کادر فنی ،ستایش جبلی،سودابه باقرپور، فاطمه امینی و غزاله نوروزی اسفجیر در لیست بازیکنان تیم والیبال بانوان بزرگسال سایپا قرار گرفتند.

استارت نارنجی پوشان، سودابه باقرپور با سایپا تمدید کرد

نوروزی در رده های ملی از جمله نوجوانان و امید حضور داشته و فصل گذشته در تیم سایپا توپ میزد و به همراه این تیم به مقام اول دست پیدا کرد.حضور در تیم سوپر لیگی دانشگاه آزاد نیز از دیگر سوابق این بازیکن جوان به حساب می آید و این فصل نیز قرارداد خود با سایپا را تمدید کرد.

ستایش جبلی نیز با نظر سرمربی و کادر فنی به سایپا ملحق شد.حضور در تیم ملی نوجوانان و بازی در تیم های سوپر لیگی شهرداری سمنان و باریج اسانس کاشان از دیگر سوابق والیبالی وی می باشد.

باقر پور از بازیکنان مطرح والیبال در عرصه ملی می باشد که در مقدماتی قهرمانی دنیا درآسیای مرکزی توانست عنوان بهترین مدافع روی تور را به دست آورد و فصل گذشته نیز با تیم سایپا به مقام قهرمانی نائل آمد. وی سابقه بازی در تیم های دانشگاه آزاد و پیکان تهران و همچنین نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین فاطمه امینی قرارداد خود با سایپا را تمدید کرد. از سوابق وی عضویت در تیم ملی والیبال دختران زیر 19 سال ایران و قهرمانی با تیم بزرگسالان سایپا در فصل گذشته می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1087

به "استارت نارنجی پوشان، سودابه باقرپور با سایپا تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت نارنجی پوشان، سودابه باقرپور با سایپا تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید