اسپایدرمن: مایلز مورالس صدرنشین پرفروش ترین بازی های انگلستان شد

به گزارش مرجع مقالات، به دنبال موفقیت هفته گذشته، بازی مرد عنکبوتی: مایلز مورالس در این هفته هم توانست عملکرد فوق العاده ای را از خود ثبت کند و حتی با یک رتبه صعود، صدرنشین فهرست پرفروش ترین بازی های فیزیکی این هفته انگلستان گردد.

اسپایدرمن: مایلز مورالس صدرنشین پرفروش ترین بازی های انگلستان شد

اگرچه بازی Spider-Man: Miles از زمان عرضه اش در ماه نوامبر روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 همیشه فروش خوبی را تجربه نموده بود، اما در میان بازار شلوغ بازی ها در پاییز و حضور آثار محبوبی مثل کال آو دیوتی، فیفا یا اساسینز کرید که برای همه پلتفرم ها عرضه می شوند، تا هفته قبل نتوانسته بود در رتبه اول این لیست قرار گیرد. اکنون، پس از این مدت، این اولین باری است که بازی مرد عنکبوتی: مایلز مورالس توانسته به این صندلی در انگلستان دست یابد.

هرچند مرد عنکبوتی: مایلز مورالس برای پلی استیشن 4 هم عرضه شده است، اما این بازی ابرقهرمانی محبوب بخش عمده ای از فروش خود را روی پلی استیشن 5 تجربه نموده و از حیث فروش به صورت فیزیکی توانسته به پرفروش ترین بازی پلی استیشن 5 در زمان عرضه تبدیل گردد. نکته جالب ماجرا اینجاست که حتی اگر فروش این هفته نسخه پلی استیشن 4 این اثر را نادیده بگیریم و فقط نسخه نسل بعدی را به حساب آوریم، بازی همچنان صندلی اول این لیست را حفظ خواهد نمود؛ زیرا حدود 90 درصد فروش مرد عنکبوتی: مایلز مورالس در این هفته متعلق به نسخه پلی استیشن 5 بوده است.

با توجه به اینکه همچون هفته گذشته موجودی کنسول پلی استیشن 5 در بازار انگلستان کمی بیشتر شد، فروش نسخه فیزیکی این بازی هم با افزایش فروش 36 درصدی نسبت به هفته قبل روبرو شده است. البته، باوجوداینکه موجودی پلی استیشن 5 در انگلستان در ماه فوریه و اوایل مارس به طور قابل توجهی بهبود یافته است، اما همچنان تقاضا برای آن بسیار بالا است و هرگاه دستگاه های جدیدی برای موجودی آماده می شوند، بلافاصله به فروش می رسند.

افزایش موجودی دستگاه های پلی استیشن 5، بیشترین تأثیر را برای بازی های انحصاری سونی از جمله همین مرد عنکبوتی داشته است اما بازی های دیگری هم منفعت هایی از این افزایش موجودی برده اند. در این هفته، بازی Immortals: Fenyx Rising شرکت یوبی سافت با رشد 52 درصدی در فروش روبرو شده است و به رتبه چهاردهم لیست پرفروش ترین بازی های این هفته انگلستان رسیده است. از آن طرف، به لطف افزایش موجودی پلی استیشن 5، فروش بازی مورتال کامبت 11 آلتیمیت رشد بزرگ 203 درصدی را به خود دیده است و همین باعث شده تا بازی دوباره وارد فهرست 40 بازی پرفروش انگلستان گردد و رتبه 18 این فهرست را تصاحب کند.

همچنین با توجه به درخشش مرد عنکبوتی، این هفته بازی Super Mario 3D World + Bowsers Fury بالاخره با یک رتبه سقوط به مکان دوم فهرست پرفروش ترین بازی های فیزیکی انگلستان سقوط کرد. این اثر نسبت به هفته قبل با کاهش فروش 15 درصدی روبرو بوده است. علاوه بر پلی استیشن 5، این هفته بازی های کنسول نینتندو سوییچ هم عملکرد بسیار درخشانی داشته اند و می توان گفت فهرست پرفروش ترین ها را برای خود قبضه نموده اند. بازی های انیمال کراسینگ، ماریو کارت 8: دلوکس و نسخه نینتندو سوییچ ماینکرفت به ترتیب در رتبه های سوم، چهارم و پنجم این فهرست قرار گرفته اند.

هفته آینده قرار است یکی از بازی های مهم این ماه منتشر گردد؛ اثری که انتظار می رود بتواند تغییرات زیادی را در جدول ایجاد کند. بالاخره پس از مدتی انتظار، بازی Monster Hunter: Rise در هفته آینده برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. علاوه بر عملکرد درخشان در هفته اول، انتظار می رود که این بازی بتواند پرفروش ترین بازی جدید ماه مارس گردد.

در پایین می توانید لیست 10 بازی پرفروش فیزیکی این هفته را مشاهده کنید.

رتبه هفته قبلرتبه در این هفتهعنوان بازی ها
21Spider-Man: Miles Morales
12Super Mario 3D World + Bowsers Fury
33Animal Crossing: New Horizons
44Mario Kart 8: Deluxe
85Minecraft (نسخه نینتندو سوییچ)
56Call of Duty: Black Ops Cold War
77Grand Theft Auto 5
108Assassins Creed Valhalla
69Super Mario 3D All-Stars
910Ring Fit Adventure

منبع: GameIndsustry.Biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1538

به "اسپایدرمن: مایلز مورالس صدرنشین پرفروش ترین بازی های انگلستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپایدرمن: مایلز مورالس صدرنشین پرفروش ترین بازی های انگلستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید