اطمینان از فعال بودن کارت سوخت برای سوخت گیری وسایل نقلیه

به گزارش مرجع مقالات، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام گفت: رانندگانی که برای سوختگیری خودرو ها تاکنون از کارت سوخت خود استفاده نکرده اند از فعال بودن کارت سوخت خود اطمینان حاصل فرمایند.

اطمینان از فعال بودن کارت سوخت برای سوخت گیری وسایل نقلیه

غلامرضا طاهری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت:قابل توجه کلیه رانندگان محترم حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس، مینی بوس و ون) بدینوسیله به اطلاع شهروندان ایلامی می رسانیم مالکان خودرو های بنزین سوز که تاکنون از کارت هوشمند سوخت خود استفاده نکرده اند، جهت اطمینان از فعال بودن آن ابتدا با مراجعه به نزدیک ترین صندلی و در صورت فراموش کردن رمز با وارد کردن 4 رقم سمت راست کد ملی فردی که کارت سوخت به نام او صادر شده است، اقدام به سوخت گیری کنند.

وی ادامه داد:در صورت فراموشی رمز و یا قفل شدن کارت هوشمند سوخت، به وسیله تماس با مرکز پاسخگویی 09627 و دریافت آدرس نزدیکترین ناحیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و ارائه مدارک هویتی مالک و خودرو برای بازگشایی رمز آن اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام افزود:همچنین در صورت غیرفعال بودن و یا نداشتن کارت سوخت به هر علتی، برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی در اسرع وقت به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 205

به "اطمینان از فعال بودن کارت سوخت برای سوخت گیری وسایل نقلیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "اطمینان از فعال بودن کارت سوخت برای سوخت گیری وسایل نقلیه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطمینان از فعال بودن کارت سوخت برای سوخت گیری وسایل نقلیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید