اعلام فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی روی پرده سینما گلشن

به گزارش مرجع مقالات، حیدری گفت:فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان که از شانزدهم مهرماه روی پرده نقره ای سینما گلشن بجنورد قرار می گیرد، اعلام شد.

اعلام فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی روی پرده سینما گلشن

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از بجنورد ، ابوالحسن حیدری معاون امور هنری و سینمایی ارشاد خراسان شمالی گفت: فیلم های جشنواره بین المللی از شانزدهم تا بیستم مهرماه در 2 سئانس 16 و 18 برای علاقه مندان اکران خواهد شد.

حیدری اضافه نمود: در روز نخست فیلم پسران دریا به کارگردانی افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی و یدو به کارگردانی مهدی جعفری در ساعت 16 و 18 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید

او به نمایش فیلم لیپار به کارگردانی حسین ریگی و داستان های هزار و یک روز به کارگردانی حبیب احمدزاده ویژه نوجوانان در 2 سئانس 16 و 18 روی پرده سینما گلشن در روز دوم اشاره و اظهار کرد: هجدم مهرماه فیلم های بام بالا به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و برزنگی به کارگردانی حسین قاسمی جامی ویژه بچه ها اکران خواهد شد.

او گفت: فیلم های بَلیط به کارگردانی مرتضی رحیمی ویژه نوجوانان و شهر گربه ها ویژه بچه ها به کارگردانی سید جواد هاشمی، نوزدهم مهر ماه در سینما گلشن اکران خواهد شد.

وی نمایش فیلم میان صخره ها ویژه کودک و نوجوان به کارگردانی مختار عبدالهی را از دیگر فیلم های در نظر گرفته شده در این دوره از جشنواره اعلام کرد و گفت: در سئانس 18 هم مجموعه ای از پویا نمایی و کوتاه داستانی شامل آی دی، باد های پاییزی و باد های بهاری و دوکبوتر و ستارگان زیر باران اکران می گردد.

حیدری اظهار کرد: دوچرخه باز، برای بار دوم، درختان خیابان، ولی عصر یا امپرسیون، عملیات طبقه دوم، منم سمیرا و وادیار در زمره مجموعه کوتاه داستانی است که برای علاقه مندان اکران می گردد.

لازم به ذکر است سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از 16 تا 21 مهر 1400 (8 تا 13 اکتبر 2021) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین الملل، برگزار خواهد شد.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1814

به "اعلام فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی روی پرده سینما گلشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی روی پرده سینما گلشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید