افشای تصاویر تازه از گلکسی واچ 3 با نمایشگر روشن

به گزارش مرجع مقالات، نسل سوم ساعت های هوشمند سامسونگ با حاشیه ای باریک تر و بازگشت بزل (زه چرخشی) همراه خواهد بود و حالا تصاویری تازه از آن را با نمایشگر روشن مشاهده می کنیم که رابط کاربری را در صفحات مختلف نمایش می دهد..

افشای تصاویر تازه از گلکسی واچ 3 با نمایشگر روشن

طبق گزارش جدیدی که از سوی یکی از حساب های کاربری فعال در توییتر به اسم TechTalkTV منتشر شده، بعد از آنکه کم و بیش با مشخصات سخت افزاری گلکسی واچ 3 آشنا شدیم، حال تصاویری از رابط کاربری آن در اختیار داریم که نشان می دهد ظاهرا تفاوت چندانی نسبت به نسل قبل نکرده و عملکردش همچنان به چرخش بزل دور نمایشگر متکی است. گفته می گردد احتمالا این ساعت هوشمند همراه با سیستم عامل تایزن 5.5 روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی واچ 3 در دو سایز مختلف 41 و 45 میلی متری و با نام های SM-R840 و SM-R850 به بازار عرضه خواهد شد. این دو مدل به ترتیب نمایشگرهایی با ابعاد 1.2 اینچ و 1.4 اینچ خواهند داشت و هر دو از استاندارد IP68 (قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر برای مدت 10 دقیقه) و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برخوردار خواهند بود.

این ساعت یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مشابه با نسل قبلی از سنسور ضربان قلب با قابلیت پایش فشار خون و الکتروکاردیوگرام (ECG) بهره خواهد برد. ضمن اینکه باتری های در نظر گرفته شده برای گلکسی واچ 3 نیز به ترتیب از نوع 247 و 340 میلی آمپر ساعتی خواهند بود.

لازم به ذکر است سامسونگ گلکسی واچ 3 احتمالا همراه با ایربادهای Buds Live TWS در ماه ژولای رونمایی خواهد شد، اما از طرفی هم شنیده شده این محصول همراه با گلکسی نوت 20، گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی فولد 2 در تاریخ 15 مرداد ماه معرفی می گردد. همچنین گفته شده محصولات جدید کره ای ها احتمالا از اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه قابل خریداری خواهند بود.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1058

به "افشای تصاویر تازه از گلکسی واچ 3 با نمایشگر روشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر تازه از گلکسی واچ 3 با نمایشگر روشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید