بازار هند میزبان شیشه های تقویت شده با فناوری نانو خواهد بود

به گزارش مرجع مقالات، یکی از شرکت های هندی برای توزیع محلول تقویت کننده شیشه با استفاده از فناوری نانو وارد قرارداد همکاری امضا نموده است.

بازار هند میزبان شیشه های تقویت شده با فناوری نانو خواهد بود

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت سی باند سیستمز (C-Bond Systems) یکی از شرکت های فعال در حوزه تقویت شیشه با استفاده از فناوری نانو است. این شرکت اظهار داشت به تازگی با شرکت کوانترون بیزینس تک سلوشنز همکاری شروع کرده است تا محصولات خود را به صورت آنلاین توسط این شرکت در بازار هند توزیع کند. این شرکت در حال حاضر سفارش اولیه در حدود 50 هزار دلار دریافت کرده است.

C-Bond NanoShield™ با نفوذ به سطح شیشه و ترمیم نقص ها و آسیب های میکروسکوپی که به صورت تصادفی در سطح شیشه ها توزیع شده اند، موجب محافظت از شیشه می گردد. این محصول به صورت مستقیم روی سطح شیشه اسپری و سپس با استفاده از دستگاهی از روی سطح پاک می گردد. فرایند تقویت بلافاصله پس از اعمال پوشش شروع می گردد.

سی باند سیستمز برای تقویت شیشه از فناوری آمولوسیون نانویی استفاده می نماید، فناوری که این شرکت در حال ثبت پتنت مربوط به آن است. استفاده از این فناوری می تواند مقاومت در برابر ضربه را در شیشه ها افزایش دهد. این فناوری موجب بروز رفتار آب گریزی در شیشه ها می گردد در نتیجه استفاده از این فناوری روی شیشه های خودرو می تواند موجب بهبود دید راننده در شرایط آب وهوایی مرطوب گردد.

اسکات سلورمن، مدیرعامل شرکت سی باند سیستمز می گوید: حضور بین المللی ما در حال رشد است و ما همچنان به همکاری با توزیع کنندگان در سراسر دنیا ادامه می دهیم تا ارزش این محصول را به شرکت ها نشان دهیم. این محصول یک مکمل عالی برای خودرو ها است.

شرکت سی باند سیستمز با ثبت 23 پتنت، فناوری تقویت شیشه با استفاده از فناوری نانو را برای خود محفوظ کرده است. محلول تولیدی این شرکت خواص مکانیکی شیشه را بهبود داده و موجب برطرف نواقص میکروسکوپی شیشه می گردد.

چندی پیش این شرکت اظهار داشت که از فناوری C-Bond NanoShield™ برای محافظت از شیشه های خودرو 54 Tesla X استفاده کرده و نتایج مثبتی دریافت کرده است. این کار به صورت آزمایشی و در یک مطالعه مستقل در هلند اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 687

به "بازار هند میزبان شیشه های تقویت شده با فناوری نانو خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار هند میزبان شیشه های تقویت شده با فناوری نانو خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید