باغ گل رز برن یکی از جاذبه های دیدنی کشور سوئیس به شمار می رود

به گزارش مرجع مقالات، جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، باغ گل رز برن یکی از جاذبه های دیدنی کشور سوئیس به شمار می رود.

باغ گل رز برن یکی از جاذبه های دیدنی کشور سوئیس به شمار می رود

این پارک زیبا در تپه ای در مرکز شهر و در حاشیه رودخانه واقع شد. این منطقه در ابتدا یعنی از سال 1765 تا 1877 یک گورستان بوده و بعدها در سال 1913 به یک پارک عمومی تبدیل شد. این پارک در اواخر دهه 1950 مجددا طراحی شده و اکنون میزبان بیش از 200 نوع رز و 200 نوع گوناگون از آزالیا، زنبق و خرزهره هندی است. یک حوض بزرگ و زیبا، یک پاویون، رستوران و منطقه ای برای پیک نیک از دیگر قسمتهای تشکیل دهنده این پارک زیبا هستند.

در واقع این باغ پارک بزرگی است که منظره ای زیبا و هیجان انگیز از شهر را به شما می دهد. در پارک باغ گل برن که بسیار خارق العاده بوده، 2200 مدل گل رز گوناگون، 2000 مدل گل سوسن و زنبق و 28 مدل گل 100 تومانی موجود است که بازدید بینندگانش را غرق در زیبایی خود میکند، چرا که دیدن این حجم از گل رنگارنگ با مدل های گوناگون در یک مکان بدون شک برای همگان هیجان انگیز خواهد بود. شاید شما در تصورات خود چنین منظره زیبایی را نیز نتوانید تصور نمایید. باغ گل رز برن در سالهای 1765 تا 1877 بطور خصوصی اداره می شد اما در سال 1913 به عنوان پارک عمومی ورود را برای عموم آزاد کرد و پرده از زیبایی آن برداشت تا این همه زیبایی شامل حال افراد عادی نیز گردد.

در ابتدای سالهای بازدید عموم، ابتدا فقط گلهای رز متنوع در این پارک به نمایش گذاشته شدند اما در سال 1956 تا 1962 گلهای صد تومانی و آزالیا هم به این پارک راه یافتند. فضاهای شگفت انگیز پوشیده از گل در این باغ هیچگاه شما را خسته نمی کنند.

منبع: همگردی
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2146

به "باغ گل رز برن یکی از جاذبه های دیدنی کشور سوئیس به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ گل رز برن یکی از جاذبه های دیدنی کشور سوئیس به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید