بلیت فروشی برای تماشای فیلم روی زمین، سرخپوست فوق العاده شد

به گزارش مرجع مقالات، رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به استقبال مخاطبان از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه جشنواره سال جاری با آغاز خوبی همراه بوده و هرچند که برای سینماهای مردمی بلیت روزفروش در نظر گرفته نشده بود، اما با تدبیر مسیولان جشنواره این مشکل حل شد و ما در سینما آزادی از شب قبل چهارشنبه10 بهمن ماه سانس فوق العاده داشته ایم.

بلیت فروشی برای تماشای فیلم روی زمین، سرخپوست فوق العاده شد

وی ادامه داد: اولین سانس فوق العاده در روز اول جشنواره برای فیلم سینمایی آشفته گی به کارگردانی فریدون جیرانی بود که این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بود.

سعیدی پور تاکید نمود: امروز پنجشنبه 11 بهمن ماه هم فیلم سینمایی سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی با استقبال مخاطبانی که پیروز به خرید بلیت از جشنواره نشده بودند همراه بود اما با توجه به اینکه آخرین سانس نمایش فیلم در پردیس ملت ساعت 23 شب است و سالن برای ساعت یک بامداد آماده می شد تصمیم گرفتیم تا سانس فوق العاده را فردا آدینه 12 بهمن ماه ساعت 13 برگزار کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی تاکید نمود: البته این امکان وجود دارد که فیلم های جاندار و درخونگاه نیز به سانس فوق العاده کشیده گردد.

مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره چگونگی فروش بلیت های سانس فوق العاده شرح داد: مجبور هستیم بلیت های سفید را برای جایگاه هایی که بنابه دلیلی خریدار قبلی به سینما نیامده است و یا کسانی که تمایل به نشستن روی زمین دارند بفروش رسانیم. قیمت بلیت های سفید همان 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 100

به "بلیت فروشی برای تماشای فیلم روی زمین، سرخپوست فوق العاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت فروشی برای تماشای فیلم روی زمین، سرخپوست فوق العاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید