برترین آژانس های مسافرتی تهران در سال 1402

به گزارش مرجع مقالات، وقتی صحبت از سفر به خصوص به مقاصد خارجی یا مکان هایی می گردد که تا کنون تجربه رفتن به آنجا را نداشته ایم، رزرو تور از آژانس های مسافرتی به عنوان اولین گزینه به فکر ها می رسد. چرا که خرید پکیج تورهای مسافرتی راحت ترین و مطمئن ترین روش برای سفر کردن است. به این صورت که با خرید تور دیگر نیازی نیست خود شما به صورت مستقیم درگیر کارهای رزرواسیون هتل، بلیط رفت و برگشت، اخذ ویزا در سفرهای خارجی و … شوید. علاوه بر آن می توان از مزایای خدمات تورها از قبیل بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان در سفرهای خارجی، گشت های شهری و غیره نیز بهره مند شد.

برترین آژانس های مسافرتی تهران در سال 1402

توجه داشته باشید که تمامی این موارد در صورتی ممکن خواهد بود که شما برترین آژانس مسافرتی را برای رزرو تور دلخواه خود انتخاب کنید. اما برترین آژانس مسافرتی تهران کدام است؟ برای پاسخ به این سوال در زیر به معرفی و آنالیز چند مورد از برترین آژانس های گردیگری تهران می پردازیم:

مقتدر سیر تابان، برترین مجری تورهای داخلی و خارجی از لحاظ تنوع

در صدر جدول برترین آژانس مسافرتی شهر تهران که در این فهرست قصد معرفی آن را داریم، آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان قرار گرفته است. این آژانس مسافرتی با سابقه ای چند ساله که در حوزه گردشگری دارد، نشان داده که گردشگران می توانند برترین تورها را با برترین قیمت به وسیله این آژانس خریداری نموده و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند. مقتدر سیر اغلب پکیج های تور خارجی و البته داخلی را سایت رسمی خود به همراه قیمت ها قرار داده و این به گردشگران یاری می نماید تا قبل از هر تصمیمی تمامی شرایط سفر از قبیل ساعات پرواز، هتل ها و … را آنالیز نموده و سپس برای اطلاع از جزئیات و رزرو گزینه دلخواه خود با کارشناسان مربوطه تماس بگیرند. در حال حاضر مقتدر سیر خدمات سفر به مقاصد داخلی کیش، مشهد و قشم را ارائه می دهد. در مورد تورهای خارجی تنوع تورها بسیار بیشتر بوده و تقریبا به وسیله آن ها به تمامی مقاصد گردشگری پرطرفدار و محبوب در بین جهانگرد های ایرانی می توان دسترسی آسانی پیدا کرد.

ایوار، برترین مجری تورهای اروپایی

مجموعه سالوت که با نام تجاری ایوار شناخته می شود، برترین آژانس مسافرتی تهران در حوزه اجرای تورهای اروپایی است. به طوری که می توان آن را از قدیمی ترین آژانس های مسافرتی به شمار آورد که در زمینه برگزاری تورهای گروهی اروپا به صورت مستقیم و بدون واسطه فعالیت می نماید. توجه داشته باشید که ایوار تورهایی به مقاصد پرطرفداری مثل ارمنستان و ترکیه نداشته اما تورهای اروپایی در کل سال و به صورت هفتگی اجرا می گردند که همین آن را از دیگر رقیبان خود متمایز نموده است.

الی گشت، نام آشناترین آژانس مسافرتی

الی گشت را می توان شناخته شده ترین شرکت مسافرتی کشور به شمار آورد. بنابراین جای هیچ تعجبی نخواهد بود اگر بخواهیم نام آن را در فهرست برترین آژانس مسافرتی تهران نیز قرار دهیم. هر چند اصلی ترین دلیل این موضوع تمرکز بالای این آژانس مسافرتی بر روی پیشرفت سایت رسمی خود بود اما در این میان نمی توان پکیج های خوب و باکیفیت مسافرتی آن را نادیده گرفت. علاوه بر این موضوع آنچه الی گشت را به یکی از برترین ها تبدیل نموده فراهم کردن فرصت ترکیب سفرها به صورت شخصی به وسیله مسافران است. به این معنا که گردشگران می توانند وارد وبسایت الی گشت شده و از آنجا پکیج سفر خود را به دلخواه و بر اساس مقاصد، پروازها و هتل های خود انتخاب نمایند.

دالاهو، برترین برگزارنماینده تورهای طبیعت گردی و داخلی

وقتی صحبت از سفر به مقاصد داخلی کشور و بعلاوه طبیعت گردی می شود، نام دالاهو به عنوان برترین آژانس مسافرتی تهران و البته کشور در بین اولین ها قرار می گیرد. توجه داشته باشید که فروش تورهای دالاهو به صورت آنلاین به وسیله وبسایت رسمی شرکت انجام شده و بعلاوه اغلب به صورت زمینی و چند روزه برگزار می شوند. بنابراین کسانی که علاقه ای به سفرهای زمینی ندارند بهتر است به کلی سراغ دالاهو نروند؛ اما اگر از عاشقان طبیعت گردی و ایران گردی هستید، برترین تورها را در دالاهو پیدا خواهید کرد.

علی بابا، برترین در حوزه فروش بلیط های رفت و برگشت سفر

اگر در پی خرید بلیط پرواز، قطار و یا اتوبوس هستید آژانس مسافرتی علی بابا می تواند در پیدا کردن مناسب ترین بلیط بسته به تاریخ و مقصد سفر به شما یاری کند و از همین رو ما نیز آن را به عنوان برترین آژانس مسافرتی تهران در حوزه خرید بلیط معرفی می کنیم. این شرکت در ابتدا بر روی فروش بلیط های هواپیما تمرکز داشت؛ اما به مرور زمان حوزه خدماتی خود را توسعه داده و امروزه می توان برای رزرو بلیط قطار، اتوبوس و حتی هتل نیز به وسیله آن اقدام کرد. علاوه بر آن در حال حاضر تورهای مسافرتی متنوعی را نیز در فهرست خدمات خود قرار داده اما بیشتر با فروش بلیط های هواپیما شناخته می شود.

لست سکند، برترین ارائه دهنده تورهای لحظه آخری

همان طور که از نام این آژانس مسافرتی می توان متوجه شد، در اجرای تورهای لحظه آخری و به اصطلاح لست سکند (Last Second) تخصص داشته و از همین رو توانسته از دید بسیاری از جهانگرد هایی که در پی سفرهای مقرون به صرفه و مالی لحظه آخری هستند، به عنوان برترین آژانس مسافرتی تهران معرفی شود. از دیگر امتیازهای این شرکت مسافرتی می توان به فراهم کردن امکان انتخاب پکیج مسافرتی با توجه به هتل اشاره نمود. به این صورت که اگر گردشگری هتل خاصی را مد نظر داشته باشد، می تواند با وارد کردن نام آن به تمامی تورهای مربوطه که فرصت اقامت در این هتل را می دهند، دسترسی پیدا کند.

فلای تودی، برترین در حوزه خدمات پرواز و هتل

برای کسانی که دوست دارند به صورت شخصی سفری هیجان انگیز به یک مقصد نو را تجربه نمایند، برترین آژانس مسافرتی تهران که می توان معرفی کرد فلای تودی خواهد بود. چرا که سایت رسمی این شرکت مسافرتی این امکان را به گردشگران می دهد تا بتوانند گزینه های مختلف پروازها را در تاریخ ها و ساعات مختلف از ایرلاین های داخلی و خارجی چک نموده و مناسب ترین قیمت را از بین آن ها انتخاب نمایند. علاوه بر آن از مزایای فلای تودی می توان به فرصت رزرو هتل در مقاصد خارجی بدون احتیاج به مستر کارت یا ویزا کارت اشاره نمود. به این صورت که تنها کافیست هتل دلخواه خود را رزرو نموده و سپس با چند کلیک ساده هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت و عملیات رزرواسیون اقامتگاه خود را از هتل های 5 ستاره گرفته تا هاستل های مقرون به صرفه قیمت انجام دهید.

رزرو تور دلخواه از برترین آژانس مسافرتی تهران

در بخش های فوق سعی کردیم تا برترین آژانس مسافرتی مرکز و البته کشور را معرفی کنیم. اما چه چیزی باعث می شود تا شرکتی به عنوان برترین در حوزه گردشگری معرفی و انتخاب شود؟ در پاسخ به این سوال می توان جنبه های مختلفی را مورد ارزیابی قرار داد. به این صورت که قیمت تورها، مقاصد گردشگری، خدمات تورها، کیفیت تورها، نحوه رزرو و خرید تور و … در کنار یکدیگر یک شرکت مسافرتی را به صدر جدول برده و یا در پایین ترین رتبه قرار می دهند. با توجه به اینکه آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان از نظر گردشگران از تمامی پارامترهای کلیدی در این حوزه امتیاز مثبت دریافت نموده بدون شک می توان آن را به عنوان یکی از برترین ها در زمینه گردشگری معرفی کرد.

چنانچه قصد دارید با تورها و پکیج های عرضه شده به وسیله مقتدر سیر آشنا شده و قیمت ها را آنالیز کنید، می توانید به آدرس https://mstiran.com/ مراجعه نمایید. بعلاوه برای دریافت مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات تکمیلی و رزرو تور دلخواه خود می توانید با شماره های 26409828-021 و 75212-021 تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 27 مهر 1402 بروزرسانی: 27 مهر 1402 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2282

به "برترین آژانس های مسافرتی تهران در سال 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین آژانس های مسافرتی تهران در سال 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید