بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن

به گزارش مرجع مقالات، برای رسیدن به وزن ایده آل، تنها نباید به محتویات بشقاب غذا نگاه کنید. نوشیدنی های پرطرفدار زیادی بخاطر وجود کربوهیدرات فراوان، شما را از هدفتان دور می نمایند.

بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، اما در مقابل، 5 نوشیدنی مطلوب و خوش طعم در دسترس هستند که به کاهش وزن شما یاری شایانی می نمایند.

آب: اما اگر می خواهید نوشیدنی شما علاوه بر سلامتی منجر به افزایش وزنتان نگردد، آب گزینه ای عالی است. می توانید برای تنوع بخشیدن به طعم آب، چند قطره از یک لیمو را در آن بچکانید. حتی ترکیب مقداری آب گوجه فرنگی با آب نیز می تواند نوشیدنی سالم و خوش طعم باشد.

آب سبزیجات: فیبر موجود در سبزیجات، یکی از بهترین گزینه ها در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن، به حساب می آید. آب سبزیجات، می تواند علاوه بر تامین فیبر بدن می توانند بخاطر داشتن طعم های تند و مخصوص، حس چشایی شما را در جهت مثبت، تحریک کند.

چای شیرین نشده: قدرت چای سبز در افزایش میزان سوخت و ساز بدن و یاری به کم کردن وزن، ثابت شده است. می توانید آن را به صورت سرد یا گرم، به همراه مقداری عسل و یا شیرین نماینده دیگری که قند کمی دارد، بنوشید. البته چای قرمز هم همانند چای سبز، حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می تواند علاوه بر یاری به کاهش وزن، سموم انباشت شده در بدن را پاکسازی کند.

قهوه: نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح می تواند منجر به افزایش کافئین و سرکوب احساس گرسنگی گردد. همچنین اضافه کردن شیر و مقدار بسیار کمی شکر به قهوه، توصیه می گردد.

شیر کم چرب: شیر، منبعی عالی از پروتئین ها، ویتامین دی و کلسیم است که می تواند به رشد و استحکام استخوان ها یاری شایانی نماید. البته شیر کم چرب و بدون خامه. اگر با مصرف شیر مشکل دارید، می توانید آن را به همراه مقدار کمی قهوه و یا کاکائو مصرف کنید. شیرکاکائو بهترین نوشیدنی انرژی زا است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1456

به "بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید