بهره برداری از 2 طرح جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی در پایتخت

به گزارش مرجع مقالات، خبرگزاری خبرنگاران- طرح های احداث شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی و برطرف گلوگاه سیلابی و بهسازی رودخانه کن در محدوده آزادراه تهران- کرج به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 2 طرح جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی در پایتخت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، طرح های احداث شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی و کنترل سیلاب میدان آزادی و برطرف گلوگاه سیلابی و بهسازی رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران -کرج، با حضور پیروز حناچی شهردار تهران بهره برداری شد.

میدان آزادی به دلیل نداشتن شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی و راهنمایی سیلاب، همیشه در زمان بارش ها دچار آبگرفتگی می شد.

این پروژه احداث شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی و کنترل سیلاب میدان آزادی در راستای عملیاتی کردن طرح جامع مدیریت آب های سطحی تعریف شده و شرکت خاکریزآب به وسیله اجرای عملیات لوله گذاری و لوله رانی با تکنولوژی pipe jacking (اقطار 1400 و 1600 میلی متر در عمق 9 تا 13 متری از بزرگراه جناح تا حاشیه میدان آزادی) اجرا نموده است.

بهره برداری از 2 طرح جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی در پایتخت بهره برداری از 2 طرح جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی در پایتخت بهره برداری از 2 طرح جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی در پایتخت

امروز همچنین طرح برطرف گلوگاه سیلابی و بهسازی رودخانه کن در محدوده آزادراه تهران- کرج در مرز مناطق 5، 21 و 22 بر اساس طرح ابلاغی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران بهره برداری شد.

توسعه شبکه اصلی مدیریت سیلاب، برطرف گلوگاه های سیلابی و ایمن سازی و بهسازی رودخانه های شهری یکی از مهمترین اقدامات زیر بنایی در جهت افزایش تاب آوری شهر و توسعه پایدار به شمار می آید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1639

به "بهره برداری از 2 طرح جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 2 طرح جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید