تردد موتورسیکلت های دودزا ممنوع شد

به گزارش مرجع مقالات، مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبات کارگروه شرایط اضطرار گفت: پلیس راهور از امروز از تردد موتورسیکلت های دودزا در تهران جلوگیری می نماید.

تردد موتورسیکلت های دودزا ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران از فارس، شهریار افندی زاده درباره تردد موتورسیکلت های دودزا و خودروهای سنگین اظهارداشت: ممنوعیت تردد خودروهاى سنگین، دیزلی مانند کامیون، تریلی، جرثقیل، حمل مصالح و نخاله های ساختمانی در سطح استان تهران از امروز تا اطلاع ثانوى از سوى پلیس راهور اعمال می گردد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز، موضوع کار کردن در اتوبوس هاى درون شهرى مطرح شد: خاموش کردن اتوبوس ها در پایانه ها از امروز به شرکت اتوبوسرانی تهران ابلاغ شد.

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: در فصل زمستان معمولا به دلیل سرماى هوا بخاری ها فعال هستند از این رو، اتوبوس ها معمولا حدود 15 دقیقه درجا کار می نمایند، از اینرو کوشش می کنیم این زمان را هم کاهش دهیم.

افندی زاده با تاکید بر ضرورت انجام معاینه فنی خودروها و بخصوص معاینه فنی برتر در شهر تهران گفت: آلودگی هوا یکی از مسائل عمده شهرهای عظیم است و شهرداری تهران هم در این رابطه کوشش خواهد نمود که مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا را عملی کند. همه باید متوجه باشیم که اگر شرایط ناسالم گردد با توجه به شرایط کرونایی که وجود دارد، می تواند اثرات بسیار نامطلوبی بر سلامت مردم بگذارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1394

به "تردد موتورسیکلت های دودزا ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد موتورسیکلت های دودزا ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید