تسریع رسیدگی به پرونده ها با تفویض های استانی

به گزارش مرجع مقالات، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، تسریع رسیدگی به پرونده ها با تفویض های استانی صورت می پذیرد.

تسریع رسیدگی به پرونده ها با تفویض های استانی

احمد تجری (مدیرکل زیرساخت و منطقه ها نمونه گردشگری) بیان نمود: تغییر کاربری اراضی گردشگری به غیر و نوبت دوم موافقت اصولی تاسیسات گردشگری موارد مربوط به این اداره کل هستند که با توجه به سیاست های مقام عالی وزارت به منظور تمرکززدایی، تسریع و تسهیل به استانها تفویض شده اند.

او در ارتباط با تغییر کاربری اراضی گردشگری گفت: این تفویض اختیار شامل تاسیسات گردشگری نمی گردد و صرفا اراضی که از اختیارات کمیسیون ماده 5 استانها بوده را در بر می گیرد.

مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و منطقه ها نمونه گردشگری اضافه کرد: عدم امکان ایجاد تاسیسات گردشگری به علت مساحت پایین بعضی اراضی، موقعیت نامناسب اراضی در طرح های جامع و تفصیلی، پیشنهاد اراضی مناسب برای جایگزینی کاربری های گردشگری به علت تعدد پرونده ها از متقاضیان سراسر کشور و به منظور ضایع نشدن حق کسی، این امر به استانها تفویض شد.

تجری با اشاره به نوبت دوم موافقت اصولی تاسیسات گردشگری به عنوان دیگر مورد تفویض شده به استان ها گفت: استعلام سرمایه گذارهای استانی از سایر دستگاه ها زمانبر بود و در این مدت تاریخ مجوزها به سرانجام می رسید. بعلاوه سرمایه گذارها برای تمدید مجوز به وسیله وزارتخانه باید زمان زیادی را صرف میکردند.

مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و منطقه ها نمونه گردشگری اضافه کرد: هم اکنون با مراجعه به سامانه و به وسیله ادارات کل استانی این امر در کمترین زمان امکانپذیر است.

او در سرانجام بر رصد و پایش این امر و کوشش برای افزایش موضوعات تفویضی پس از دریافت بازخوردها اشاره نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2020

به "تسریع رسیدگی به پرونده ها با تفویض های استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع رسیدگی به پرونده ها با تفویض های استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید