جزئیات برگزاری دوره مربیگری بیسبال ویژه معلمان ورزش

به گزارش مرجع مقالات، تهران (پانا) - رئیس انجمن بیسبال 5 مدارس کشور درباره جزئیات برگزاری اولین دوره مربیگری و داوری درجه 3 رشته ورزشی بیسبال 5 ویژه 60 معلم ورزش شرح داد.

جزئیات برگزاری دوره مربیگری بیسبال ویژه معلمان ورزش

محمدعلی یزدی در گفت وگو با پانا اظهار کرد: اولین دوره مربیگری و داوری درجه 3 رشته ورزشی بیسبال 5 ویژه همکاران معلم ورزش که منتخبان و مسئولان انجمن های بیسبال استانی هستند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره برای 60 معلم برگزار خواهد شد اضافه کرد: این دوره از 10 بهمن ماه شروع شده و تا روز 20 بهمن ماه همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد. این دوره آموزش تخصصی با همت و پیگیری انجمن بیسبال 5 مدارس کشور تحت نظارت فدراسیون ورزش دانش آموزی، با مجوز و موافقت فدراسیون انجمن های ورزشی کشور براساس تقویم ارائه شده برای نخستین بار در کشور به صورت غیرحضوری به میزبانی استان فارس در حال برگزاری است.

یزدی بیان نمود: در این دوره مجازی و غیرحضوری آخرین یافته ها و دستاوردهای علمی و تخصصی رشته ورزشی بیسبال 5 از سوی مدرس دوره آموزش داده خواهد شد.

رئیس انجمن بیسبال 5 مدارس کشور اشاره نمود: 12 دوره آموزش کارگاهی مقدماتی و توجیهی برای بیش از 4 هزار معلم ورزش درس تربیت بدنی در 12 استان برگزار شده است و این 60 نفر نیز در این دوره ها شرکت موثر داشته اند.

وی اعلام نمود: از جمله اهداف برگزاری این دوره توانمندسازی نیروی انسانی است که با توجه به توسعه روزافزون این رشته در سطح کشور، در پی تحقق اهداف تربیتی این رشته ورزشی و بالا بردن مهارت های بنیادین و توانمندسازی دانش آموزان هستیم.

یزدی اظهار کرد: افزایش مهارت ضربه زدن، گرفتن، دویدن و پرتاب کردن جز مهارت های این رشته است که می تواند برای دانش آموزان موثر باشد. در پی این هستیم که بتوانیم دوره های آموزشی برای دانش آموزان برگزار و زمینه برگزاری رویدادهای ورزشی و مسابقات مدرسه ای و منطقه ای را فراهم کنیم تا دانش آموزان بتوانند در حیاط مدرسه، این رشته ورزشی را که لازمه اجرای آن زمینی مربع شکل به ابعاد 21 در 21 متر است و به یک توپ تنیس یا لاستیکی شکل احتیاج است به راحتی برگزار و اجرا نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1986

به "جزئیات برگزاری دوره مربیگری بیسبال ویژه معلمان ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری دوره مربیگری بیسبال ویژه معلمان ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید