جزئیات نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه

به گزارش مرجع مقالات، نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: نمایندگان در نشست غیرعلنی خود تصمیم گرفتند تا در صورت تصویب کلیات لایحه اصلاحی بودجه سال 1400، این لایحه اصلاحی برای رسیدگی به کمیسیون تلفیق ارسال گردد.

جزئیات نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه نحوه رسیدگی به لایحه اصلاحی بودجه سال 1400 مورد بحث و آنالیز نهاده شد و 6 نفر از نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون این موضوع مطرح کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که آیین نامه داخلی مجلس راجع به نحوه رسیدگی به لایحه اصلاحی بودجه سکوت دارد، دو نکته در جلسه غیرعلنی مروز مطرح شد ابتدا این که ما این لایحه اصلاحی را لایحه بدانیم و نحوه رسیدگی همانند لایحه باشد، که خوب یک ماه به طور می انجامید و دوم این که آن را یک اصلاحیه بدانیم.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما لایحه اصلاحی بودجه را به صورت یک لایحه بخواهیم مورد رسیدگی قرار دهیم حدود یک ماه وقت مجلس گرفته می شد که در نهایت نمایندگان تصمیم گرفتند لایحه اصلاحی بودجه سال 1400 به عنوان یک اصلاحیه در مجلس مورد رسیدگی قرار بگیرد.

ابوترابی اعلام کرد: بر این اساس چنانچه لایحه اصلاحی بودجه 1400 در جلسه علنی امروز مجلس تصویب گردد، لایحه اصلاحی برای آنالیز جزئیات به کمیسیون تلفیق ارسال گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1475

به "جزئیات نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید