خطیبی پس از 6 تایی شدن مقابل پیکان: تنها مقصر این باخت، من هستم

به گزارش مرجع مقالات، سرمربی ماشین سازی به طرفداران این تیم اطمینان داد که نمایش بهتری در ادامه فصل خواهند داشت.

خطیبی پس از 6 تایی شدن مقابل پیکان: تنها مقصر این باخت، من هستم

به گزارش خبرنگاران، ماشین سازی تبریز امشب (آدینه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر متحمل شکست سنگینی مقابل پیکان شد و با نتیجه 6 بر 2 بازی را واگذار کرد. رسول خطیبی، سرمربی ماشین سازی پس از این دیدار اظهار کرد: مقصر اصلی باخت من هستم. بازیکنان تمام تلاششان را کردند. با این که باخت سنگینی بود ولی خود تیم پیکان هم انتظار نداشتند که این بازی را با این نتیجه به سرانجام برسانند. دیگر بازی با پیکان تمام شده است.

او اضافه نمود: تیم مان از لحاظ فوتبالی خوب است اما اگر دو تا موقعیتی که در 10 دقیقه اول داشتیم به گل تبدیل می شد، نتیجه برعکس می شد. گل سوم را بد خوردیم و باعث شد که بازیکنان بی انگیزه شوند. می خواستیم نتیجه را جبران کنیم اما در ضدحمله های دوباره از پیکان گل خوردیم. مطمئن باشید که ماشین سازی، تیم بزرگی است و بازی با پیکان اتفاق فوتبالی بود. حتما در ادامه نمایش بهتری از سه هفته اول از ماشین سازی خواهید دید و مطمئن باشید این تیم جزو تیم های تک رقمی لیگ برتر خواهد شد.

سرمربی ماشین سازی درباره دیدار تیمش با پرسپولیس در جام حذفی گفت: سوالتان برای من قابل احترام است ولی بازی بعدی ما با شاهین بوشهر است.

خطیبی در سرانجام در واکنش به اشتباهات زیاد حامد لک و تعویض زود هنگام خرم الحسینی توضیح داد: مقصر اصلی باخت به پیکان من هستم. بازیکنان کارشان را انجام دادند و هیچکس دیگری مقصر نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 352

به "خطیبی پس از 6 تایی شدن مقابل پیکان: تنها مقصر این باخت، من هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی پس از 6 تایی شدن مقابل پیکان: تنها مقصر این باخت، من هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید