قریشی: کدام تیم حاضر می&zwnjشد با وضعیتی که ذوب&zwnjآهن داشت بازی کند؟، خیلی راحت حق تیم ما خورده می&zwnjشود

به گزارش مرجع مقالات، سیدمحمد قریشی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: خیلی راحت حق تیم ما خورده می گردد و صدای ما هم به جایی نمی رسد.

قریشی: کدام تیم حاضر می&zwnjشد با وضعیتی که ذوب&zwnjآهن داشت بازی کند؟، خیلی راحت حق تیم ما خورده می&zwnjشود

سیدمحمد قریشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست تیمش برابر شهر خودرو، آن هم در حالی که رحمان رضایی در این بازی تعداد زیادی از بازیکنانش را به خاطر ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، گفت: همه دیدند تیم ما با چه شرایطی برابر شهر خودرو نهاده شد. ما تصور می کردیم این بازی لغو گردد، ولی متأسفانه تصمیم دیگری گرفته شد و در نهایت هم بازی را باختیم. دست سرمربی هم برای جمع کردن و بازی دادن بازیکنان بسته بود و در شرایطی ناعادلانه با حریف مان روبه رو شدیم.

وی در ادامه یادآور شد: تعداد بازیکنان کرونایی ما دو سه نفر نبود که این بازی را هر طور شده برگزار کردند. ما تعداد زیادی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم و با این شرایط واقعاً کدام تیم حاضر می شد بازی کند؟ سرمربی ما شجاعت به خرج داد و در نهایت در یک شرایطی ناعادلانه به میدان رفتیم. اتفاقاً خوب هم جنگیدیم، ولی تیم ما تا یک حدی توان داشت. با این همه غایب دیگر نمی شد بیشتر از این کاری انجام داد.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره شرایط مبهم بازی پرسپولیس - ذوب آهن و اینکه ذوبی ها خواهان لغو این بازی شده اند، اظهار داشت: همه چیز در خصوص تیم ما روشن است و لازم نیست دوباره شرح بدهیم چه اتفاقاتی اتفاق افتاده است. خیلی راحت حق تیم ما خورده می گردد و صدای مان هم به جایی نمی رسد. ما واقعاً شرایط سختی داریم و امیدواریم یک تصمیم منطقی گرفته گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1353

به "قریشی: کدام تیم حاضر می&zwnjشد با وضعیتی که ذوب&zwnjآهن داشت بازی کند؟، خیلی راحت حق تیم ما خورده می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قریشی: کدام تیم حاضر می&zwnjشد با وضعیتی که ذوب&zwnjآهن داشت بازی کند؟، خیلی راحت حق تیم ما خورده می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید