خلاصه بازی التعاون 1 ، 2 الهلال؛ خط و نشان حریف استقلال

به گزارش مرجع مقالات، در یکی از مسابقات هفته دوم لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال الهلال که حریف آسیایی استقلال ایران است، از ساعت 22:20 جمعه شب در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده مقابل تیم یک امتیازی التعاون قرار گرفت.

خلاصه بازی التعاون 1 ، 2 الهلال؛ خط و نشان حریف استقلال

الهلال که در تلاش برای کسب دومین پیروزی پیاپی در فصل 22-2021 بود، در دقیقه 26 روی اشتباه عجیب خط دفاعی و دروازه بانش که در دفع توپ ناهماهنگ بودند و اشتباه کردند، دروازه خود را از طریق لئاندره تاوامبا کاپیتان التعاون باز شده دید.

در شرایطی که بازی با فزونی التعاون پیش می رفت و رو به خاتمه بود، الهلال در دقیقه 81 روی پاس یاسر الشهرانی پیروز شد گل تساوی را از طریق موسی مارگا به ثمر رساند و این ستاره سابق پورتو نخستین گل خود پس از پیوستن به تیم متمول سعودی را بزند.

جانگ هیون سو، مدافع کره ای الهلال که سومین فصل حضورش در این باشگاه را تجربه می کند، در دقیقه 3+90 با گلزنی خود توانست تساوی تیمش را با پیروزی مقابل التعاون تغییر دهد تا صاحب دومین برد پیاپی در این فصل شوند و در صدر جدول لیگ حرفه ای عربستان بایستند.

گفتنی است، تیم فوتبال الهلال عربستان روز بیست و دوم شهریورماه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل استقلال ایران قرار بگیرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1750

به "خلاصه بازی التعاون 1 ، 2 الهلال؛ خط و نشان حریف استقلال" امتیاز دهید

1 کاربر به "خلاصه بازی التعاون 1 ، 2 الهلال؛ خط و نشان حریف استقلال" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی التعاون 1 ، 2 الهلال؛ خط و نشان حریف استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید