دانشجوی دانشگاه شهید مدنی؛ با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران

به گزارش مرجع مقالات، دانشجوی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: در سال 95 توانستم با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران بشوم و تا کنون کسی در ایران رکورد من را نزده است.

دانشجوی دانشگاه شهید مدنی؛ با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن چیه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

حمید پرتویار، دانشجوی ورزشکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در مسابقات قهرمانی جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که به میزبانی شهر بجنورد برگزار گردید، توانستم به عضویت ثابت تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور در آیم.

پرتویار بیان کرد: مسابقات آسیایی ورزش های زورخانه ای در سال 94 در تبریز برگزارشد و از آن موقع استارت من برای این ورزش آغاز شد و عضویت در تیم ملی را هدف خود قرار دادم.

دانشجوی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با اشاره به سوابق ورزشی خود توضیح داد: در سال 95 توانستم با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران بشوم و تا کنون کسی در ایران رکورد من را نزده است. در سال 97 مدال طلای چرخ تیز و مدال طلای چرخ چمنی را در رده سنی امید در کشور کسب کردم.سال 98 مدال طلای چرخ چمنی را بدست آوردم و سال 97 در مسابقات انتخابی تیم ملی که بین 90 ورزشکار برگزیده ایران برگزار گردید، توانستم رتبه سوم را کسب کنم که برای استان و منطقه شمال غرب نمونه بود . با این وجود برای اولین بار از این منطقه توانستم به عضویت تیم ملی در بیایم.

وی گفت: ورزش زورخانه ای را از سال 82 به صورت آماتور با تشویق خانواده ام آغاز کردم و از سال 92 زیر نظر مربیان به صورت حرفه ای تمرینات را آغاز کردم و در سال 94 توانستم مدال طلای سه گانه تیمی را کسب کنم.

پرتویار اظهار داشت: سومین دوره مسابقات جام جهانی با حضور 26 کشور برگزار گردید و در این مسابقات تیم ملی ایران توانست با اقتدار مقام اول را به اسم خود بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 728

به "دانشجوی دانشگاه شهید مدنی؛ با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشجوی دانشگاه شهید مدنی؛ با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه شهید مدنی؛ با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید