رسمی؛ اولیور کان اسطوره ای به بایرن مونیخ برگشت

به گزارش مرجع مقالات، اولیور کان اسطوره بایرن مونیخ به کادر اجرایی این باشگاه ملحق شد.

رسمی؛ اولیور کان اسطوره ای به بایرن مونیخ برگشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دروازه بان اسطوره ای بایرن مونیخ از امروز رسما به بایرن مونیخ برگشت. قرار است که کان راه و چاه مدیریت در بایرن مونیخ را یاد بگیرد و در سرانجام سال 2021 جای کارل هاینز رومنیگه را به عنوان مدیر ورزشی باواریایی ها خواهد گرفت.

اولیور کان 50 ساله 632 بازی رسمی در 14 سال حضور در بایرن انجام داد که هشت بوندسلیگا و یک قهرمانی چمپیونزلیگ در سال 2001 را در کارنامه خود دارد. کان در سال 2008 از فوتبال بازنشسته شد و بعد از آن در تلویزیون فوتبال آلمان به عنوان مفسر فوتبال حضور پیدا کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان پس از بازنشستگی بنیاد خیریه ای را مخصوص یاری به نوجوانان نیازمند تاسیس کرد.

اولیور کان که در دوران فوتبالش لقب تایتان را کسب نموده بود، فعلا زیر نظر رومنیگه فعالیت خواهد نمود تا به تدریج جای او را بگیرد. اولی هوینس مدیر فعلی بایرن مونیخ نقشی کلیدی در استخدام کان داشت که توانست رومنیگه و همچنین هربرت هاینر مدیر بعدی بایرن را راضی کند.

رومنیگه در خصوص استخدام کان گفت:: اولیور تجربه خود به عنوان یک بازیکن در سطح جهانی را به تیم تزریق خواهد نمود و می تواند به یک مدیر درجه یک تبدیل گردد. در کنار هم با جدیت کوشش خواهیم کرد.

کان قرار است که در زمان اردوی بایرن مونیخ در قطر بین 14 تا 20 دی با تیم دیدار کند. بازی بعدی بایرن مونیخ در روز 29 دی در مقابل هرتابرلین در دور برگشت بوندسلیگا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 665

به "رسمی؛ اولیور کان اسطوره ای به بایرن مونیخ برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی؛ اولیور کان اسطوره ای به بایرن مونیخ برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید