رونق خطوط ریلی استان کرمان در جابجایی مسافر

به گزارش مرجع مقالات، مدیرکل راه آهن کرمان گفت: با توجه به استقبال مسافران در استفاده از خطوط ریلی برا سفر، در 9 ماهه سال جاری اداره کل راه آهن کرمان، بیش از هفت هزار مسافر را جابه جا نموده است.

رونق خطوط ریلی استان کرمان در جابجایی مسافر

از سفر با تور زمستانی پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار از، مجید ارجونی، مدیرکل راه آهن کرمان در نشست خبری امروز گفت: در 9 ماهه سال جاری 386 هزار و 288 مسافر وارد استان شده است که 400 هزار و 109 مسافر به سایر استان های کشور سفر نموده اند.

او بیان نمود: در 9 ماهه سال جاری نیز پنج هزارو 400 دستگاه ماشین با قطار مسافری حمل شده است.

ارجونی از بارگیری بیش از یک میلیون تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله ها طی 9 ماهه سال جاری اطلاع داد و اضافه کرد: در 9 ماه گذشته پارسال قریب به یک میلیون و 400 هزار تن مواد معدنی، گندم، سیمان، کنستانتره و خودرو در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده است.

مدیرکل راه آهن کرمان توضیح داد: طی این مدت، 1 میلیون و 84 هزار و 360 تن سنگ آهن، سیمان، کنستانتره، گندله و زغالسنگ ازکارخانه زغالشویی زرند، فولاد بوتیا، سیریز وجلال آباد به مقاصد اصفهان، بندرعباس و زاهدان بارگیری شد.

ارجونی بیان نمود: در 9 ماهه سال جاری، مقدار 239 هزار و 89 تن محموله از قبیل زغالسنگ، کنستانتره، گندم، خودروو دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده است.

او با اشاره به قطار های مسافری کرمان گفت: قطار های ثابت و روزانه کرمان به مقاصد مشهد و تهران در یک روز سه قطار و در یک روز دو قطار است که به صورت میانگین هر روز دو و نیم قطار از کرمان به مقصد مشهد و تهران و بالعکس در حرکت است.

ارجونی با اشاره به قطار های مسافری عبوری در راه آهن کرمان اضافه کرد: روزانه قطار عبوری زاهدان به تهران و بالعکس و در هر هفته یکروز قطار زاهدان به اصفهان از جمله قطار های عبوری این اداره کل می باشد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 635

به "رونق خطوط ریلی استان کرمان در جابجایی مسافر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق خطوط ریلی استان کرمان در جابجایی مسافر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید