رکورد مهیج کوین دی بروین در منچسترسیتی

به گزارش مرجع مقالات، در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در زمین ولورهمپتون به میدان رفت و با 3 گل به فزونی رسید. جک گریلیش در دقیقه یک سیتی را پیش انداخت و در ادامه نوبت به ارلینگ هالند رسید تا دهمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند. اخراج ناتان کولینز باعث شد تا ولورهمپتون از دقیقه 33 با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد.

رکورد مهیج کوین دی بروین در منچسترسیتی

در نیمه دوم شاگردان پپ گواردیولا گل سوم را نیز از طریق فیل فودن هافبک انگلیسی به ثمر رساندند تا سیتی با کسب 3 امتیاز این ملاقات به صدر جدول رده بندی لیگ برتر راه یابد.

در این ملاقات کوین دی بروین هافبک سیتی بار دیگر درخشید و دو پاس گل داد. به این ترتیب بعد از این ملاقات دی بروین در لیگ برتر به رکورد 92 پاس گل رسید. بر اساس این شاخص، هافبک بلژیکی با رکورد استیون جرارد هافبک سابق لیورپول برابری کرد.

این در حالی است که دی بروین 287 بازی کمتر نسبت به جرارد در لیگ برتر انجام داده است. دی بروین 217 بازی دارد و جرارد در 504 بازی به این رکورد رسید. بعلاوه دی بروین در 217 بازی لیگ برتر، 58 گل نیز به ثمر رسانده است یعنی در 69 درصد از ملاقات های سیتی یا گل زده است یا پاس گل داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2127

به "رکورد مهیج کوین دی بروین در منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد مهیج کوین دی بروین در منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید