زمین چمن مصنوعی خیرساز در نوش آباد افتتاح شد

به گزارش مرجع مقالات، سومین زمین چمن مصنوعی نوش آباد همزمان با نیمه شعبان از محل یاری های شهروندان نوش آباد به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی خیرساز در نوش آباد افتتاح شد

عضو هیئت مدیره باشگاه ورزشی سرباز نوش آباد گفت: مرحله اول زمین چمن مصنوعی سرباز نوش آباد با یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه به مساحت چهار هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

احمد اشرفی گفت: هزینه ایجاد روشنایی زمین چمن مصنوعی نیز برای استفاده شبانه در روز های گرم تابستان، تامین کف پوش پیست دوومیدانی و ساخت حفاظ آن برای استفاده بانوان خواسته ما از مسئولان است.

او می گوید: اعتبار نیمی از طرح در طرح های خیرساز، به وسیله خیران تامین می گردد، اما هزینه ساخت زمین چمن مصنوعی سرباز نوش آباد، از محل مشارکت شهروندان نیکوکار و ورزشکاران باشگاه پرداخت شده است.

به گفته او، تمامی شهروندان نوش آبادی شاهد هستند که فضای ورزشی با همت و کوشش شبانه روزی عبدالله میرزایی به ثمر نشسته است که چهار دهه کوشش وی و خانواده اش در مدیریت باشگاه سرباز، بدون فروگذاری کوچکترین کوششی ستودنی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه ورزشی سرباز نوش آباد گفت: نوش آباد شهری است که در طول سالیان گذشته از حقوق خود بازمانده و از اعتبار های دولتی سهمی نبرده است و هرچه هست مشارکت حامیان ورزش است.

شهر نوش آباد با 12 هزار نفر جمعیت از توابع آران و بیدگل در سه کیلومتری این شهرستان و 6 کیلومتری کاشان قرار گرفته است.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2046

به "زمین چمن مصنوعی خیرساز در نوش آباد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین چمن مصنوعی خیرساز در نوش آباد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید