سرعت پایین تارا و شاهین در جاده فراوری

به گزارش مرجع مقالات، آنالیز آمارهای منتشر شده به وسیله دو خودروساز بزرگ کشور در سایت کدال نشان می دهد تا سرانجام نیمه اول امسال در فراوری خودروهای تارا و شاهین از هدف گذاری خود عقب هستند.

سرعت پایین تارا و شاهین در جاده فراوری

خبرنگاران - ایران خودرویی ها برای فراوری و عرضه تارا یک برنامه ریزی 25 هزار دستگاهی در نیمه نخست سال را مدنظر قرار دادند. آمارهای منتشر شده به وسیله ایرانخودرو در سایت کدال سازمان بورس نشان می دهد آن ها توانستند تا انتها شهریور فراوری بیش از 2 هزار دستگاه تارا را نهایی کند. اما از این تعداد تارای فراوریی نزدیک به هزار و 300 دستگاه عرضه شده است. ایرانخودرو باید تا انتها شهریور ماه امسال حدود 12 هزار و 500 دستگاه از این محصول را فراوری و عرضه می کرد. اما تارا در بخش فراوری حدود 84 درصد از برنامه خود عقب است. آنالیز ها نشان می دهد عرضه تارا از هدف گذاری اجرا شده تا انتها دومین فصل امسال حدود 90 درصد عقب است.

اوضاع شاهین در فراوری چگونه است؟

حال به سراغ شاهین محصول نوبرانه خودروسازی سایپا می رویم. سایپایی ها برای سال 1400 پیش بینی کردند که 65 هزار دستگاه شاهین را فراوری و به بازار عرضه نمایند. سایپا باید تا انتها شهریور ماه امسال حدود 30 هزار دستگاه از این خودرو را فراوری و عرضه می کرد. اتفاقی که البته نیفتاده است. این محصول از هدف گذاری خود در بخش فراوری و فروش تا انتها شهریورماه امسال به ترتیب حدود 68 درصد و 70 درصد عقب مانده است.

تارا دنده اتوماتیک رونمایی شد + زمان عرضه و امکانات خودرو
طراح خودرو شاهین سرطراح ایران خودرو شد
موتور سه سیلندر یک لیتری ایران خودرو چیست؟ / همراه مشخصات کامل فنی
مسائل موتور EF7 / مقایسه موتور EF7 با TU5
خانواده موتور EF7 در دست توسعه
تست و آنالیز میتسوبیشی میراژ در ایران و آنالیز موتور آن

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: بیت ران
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1842

به "سرعت پایین تارا و شاهین در جاده فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت پایین تارا و شاهین در جاده فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید