سرّ دلبران از عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده می گوید

به گزارش مرجع مقالات، امیرحسین بانکی پورفرد در کتاب سرّ دلبران به مرور عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده پرداخته است.

سرّ دلبران از عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده می گوید

به گزارش ، داشتن یک زندگی پیروز بعد از گذشت چندین سال از ازدواج، تنها با فراگیری تکنیک میسر است. تکنیک هایی که با آنالیز موضوعات و چالش های پیش روی یک زوج بتواند راهکارهای مناسب به آنها ارائه بدهد. همه ما خواهان خانواده ای شیرین و پویا هستیم که بخشی از این هدف با انتخاب همسر و تشکیل صحیح و مناسب خانواده و بخش مهمتر آن با تحکیم خانواده و اموری که بعد از تشکیل این نهاد مقدس باید به آن مبادرت ورزید، تحقق می یابد.

پس برای درک شیرینی در زندگی ناگزیر باید این تکنیک ها را فرا گرفت. لزوم فراگیری این تکنیک ها خارج از بعد فردی از جهت اجتماعی نیز حائز اهمیت است؛ چرا که خانواده سلول بنیادی و حقیقی پیکر جامعه است که سلامت آن سلامت روحی و رشد فکری جامعه را در پی دارد.

امیرحسین بانکی پورفرد در کتاب سرّ دلبران به مرور عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده پرداخته است. عواملی نظیر معیارگرایی برای خانواده پیروز، آرامش مودت و رحمت، مراودات زناشویی، حسن ظن، ذائقه شیرین، سخن شیرین، صداقت، اطاعت، صبر، سازگاری و اصول تعالی خانواده.

کتاب سرّ دلبران به قلم دکتر امیرحسین بانکی پورفرد در 270 صفحه در شمارگان 2000 جلد توسط نشرحدیث راه عشق چاپ و با قیمت 24 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است. تاکنون شانزده چاپ از این کتاب در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

برشی از کتاب را در اینجا می آوریم:

همه باید فضای خانواده را با حلم و بردباری علوی، حسن و زیبایی فاطمی، فضل و احسان حسنی و حیای حسینی نورانی کنیم و با اعتماد به نظارت و کمک آنها حسن ظن مان را بالا ببریم و با ذکر نام آن ها ذائقه خود را و با انس به احادیث سخن خود را شیرین کنیم. از طریق همراهی با صدیقین به صداقت راه یابیم و با اطاعت اوامر آنها مطیع خدا شویم و تمرین این اطاعت را در خانواده نسبت به هم اجرا کنیم و البته تا زمانی که در برابر ناملایمات صبر نکنیم، نمی توانیم به قله کمال راه یابیم و در این راه با رفاقت و مدارا با همسرمان سازگار شویم و با هم بسازیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 308

به "سرّ دلبران از عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده می گوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرّ دلبران از عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده می گوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرّ دلبران از عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید