سیستم مورد احتیاج بازی Tekken 8 اعلام شد؛ اس اس دی خود را آماده کنید

به گزارش مرجع مقالات، مجموعه تکن (Tekken) یکی از پرطرفدارترین مجموعه های سبک فایتینگ (Fighting) است و سابقه بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارد. اولین بازی تکن در سال 1994 عرضه شد و از آن موقع تا الان ما شاهد 7 بازی اصلی از این مجموعه بودیم. چندی پیش بود که شرکت سازنده این مجموعه شماره 8 تکن را معرفی کرد و حال نوبت به سیستم مورد احتیاج این بازی رسیده است.

سیستم مورد احتیاج بازی Tekken 8 اعلام شد؛ اس اس دی خود را آماده کنید

بازی تکن 8 در سبک فایتینگ است و در نتیجه برای یک تجربه خوب شما احتیاج به نرخ فریم بالا دارید. نکته مثبت اینجاست که برخلاف بیشتر بازی هایی که اخیراً عرضه شدند، بازی تکن 8 احتیاج به یک سخت افزار خیلی قدرتمند برای اجرای روان ندارد. همین موضوع باعث شده که افراد زیادی به بازی تکن 8 دسترسی داشته باشند.

به طور کلی شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) عملکرد خوبی در زمینه بهینه سازی این بازی داشته و سازگاری خوبی با دستگاه های مختلف دارد. نکته اصلی حافظه مورد احتیاج تکن است. به این شکل که این بازی احتیاج به 100 گیگابایت حافظه داخلی از نوع حافظه جامد (SSD) دارد که برای یک بازی فایتینگ و مبارزه محور کمی زیاد است.

به طور کلی عناوین فایتینگ دنیای چندان گسترده یا محتوای خیلی زیادی ندارند که بخواهند حجم بسیار زیادی داشته باشند. البته این نکته گفتنی است که مجموعه تکن همواره برای تعداد بسیار زیاد حرکات ترکیبی (Combo) معروف بوده و امکان دارد که حجم زیاد بازی به علت حرکات بسیار زیاد و تنوع گیم پلی بالای تکن باشد.

سیستم مورد احتیاج برای اجرای بازی تکن 8 روی کامپیوتر

کمترین سیستم مورد احتیاج برای اجرای تکن 8:

طبق چیزی که از طرف شرکت سازنده اعلام شده این حداقل سیستم مورد احتیاج نرخ فریم بالای 60 را تضمین می نماید. همینطور اینکه بازی در ابتدا با توجه به سخت افزار یک حالت گرافیکی را انتخاب می نماید که در صورت عدم تغییر به وسیله کاربر موارد گفته شده در دسترس خواهد بود.

  • پردازنده اصلی: Intel Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1600
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 1050Ti یا AMD Radeon R9 380X
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه مورد احتیاج: 100 گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی تکن 8:

طبق چیزی که شرکت سازنده اعلام نموده سیستم پیشنهادی نیز نرخ فریم بالای 60 را به کاربر ارائه خواهد داد. با این حال بازی با توجه به سیستم شما حالت گرافیکی بالاتری را انتخاب خواهد نمود و در صورت تمایل شما می توانید سطح گرافیکی بازی را پایین تر آورده و نرخ فریم بالاتری را تجربه کنید.

  • پردازنده اصلی: Intel Core i7-7700K یا AMD Ryzen 5 2600
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 2070 یا AMD Radeon RX 5700 XT
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه مورد احتیاج: 100 گیگابایت از نوع حافظه جامد
  • سیستم عامل: ویندوز 10

زمانی که شما به سیستم های ارائه شده از طرف شرکت توجه کنید با چند نکته جالب رو به رو خواهید شد. اول اینکه بازی به نسبت عناوین امروزی بسیار بهینه طراحی شده است. در نتیجه با بیشتر دستگاه های موجود سازگار است. همینطور اینکه لپتاپ ها نیز توانایی اجرای این بازی را به راحتی خواهند داشت.

نکته اصلی اینجاست که در بازی های فایتینگ نرخ فریم اهمیت بسیار زیادی دارد. به علت اینکه این عناوین سریع هستند و در نتیجه برای یک تجربه خوب شما احتیاج دارید که نرخ فریم بالایی داشته باشید. در نتیجه بهتر است که در زمینه گرافیک کمی فداکاری کنید و بیشتر به نرخ فریم اهمیت بدهید.

در سرانجام هم باید گفت که اگر سیستم شما توانایی اجرای این بازی را در نرخ فریم بالای 60 ندارد بهتر است برای اجرای آن کوشش زیادی نکنید. به علت اینکه تجربه خوبی نخواهید داشت و به دستگاه نیز بیش از حد فشار می آید. بازی تکن یکی از بازی های بسیار خوب در سبک فایتینیگ است و بهتر است که به برترین نحوی که می گردد آن را تجربه کرد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1402 بروزرسانی: 5 آذر 1402 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2286

به "سیستم مورد احتیاج بازی Tekken 8 اعلام شد؛ اس اس دی خود را آماده کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم مورد احتیاج بازی Tekken 8 اعلام شد؛ اس اس دی خود را آماده کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید