شکوری: اولویت انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی است

به گزارش مرجع مقالات، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: با شرایطی که کشور دارد، اولویت مان استفاده از پتانسیل های داخلی برای سرمربیگری تیم ملی است.

شکوری: اولویت انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی است

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری در گفت وگو با برنامه تهران ورزشی در خصوص اینکه محمود شیعی روز گذشته اظهار داشت طبق جلسه هیات رئیسه فدراسیون سرمربی تیم ملی ایرانی خواهد بود، گفت: در این رابطه همانطور که حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال هفته قبل اظهار داشت در اولین فرصت سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد. در خصوص اینکه گزینه سرمربیگری تیم ملی ایرانی یا خارجی است، اصول مذاکره می گوید که نباید زیاد روی آن مانور بدهیم. ما هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی داریم.

وی ادامه داد: با شرایطی که کشور ما دارد و جناب علی نژاد هم اظهار داشت اولویت ما این است که از پتانسیل های داخلی استفاده کنیم. ما نیروهای کارآمدی که باتجربه هم هستند زیاد داریم. هنوز چیزی قطعی نشده و اگر بگردد سرپرست فدراسیون اعلام می نماید در حال رایزنی هستیم. مذاکرات اجرا شده، اما الان نمی توانیم بگوییم چه شخصی سرمربی تیم ملی خواهد شد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در خصوص اینکه چه چالش هایی باعث شده انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز ادامه داشته باشد، اضافه کرد: هر قراردادی مباحث مبلغ و مدت قرارداد را دارد. باید نقاط ضعف و قوت قراردادهای قبلی را هم در نظر بگیریم. تیم مخصوصی روی این مسئله در حال کار است. با توجه به اینکه بحث جام باشگاه ها و انتخاب فدراسیون را داشتیم، من درگیر این مسائل بودم. اطلاعات شفاف و دقیق را دوستان در حال مذاکره می توانند ارائه بدهند. این مذاکره با موضوع حیدر بهاروند انجام می گردد و کمیته فنی هم نظرات خودش را اعلام نموده است.

  • عکس | مربی خیلی بد ؛ آدم خیلی خوب!

وی در ادامه توضیح داد: گزینه ما قطعا گزینه ای است که تیم ملی را به جام جهانی برساند و همچنین بحث جام ملت های آسیا را هم داریم. 4 بازی حساس و مهم در فروردین و خرداد داریم. تمام کوشش و هم و غم ریاست فدراسیون و کمیته فنی این است که انتخاب خوبی داشته باشیم. بهاروند و اعضای کمیته فنی هم طی روزهای آینده این انتخاب را اعلام خواهند کرد. اصول مذاکره ایجاب می نماید روی اینکه گزینه سرمربیگری تیم ملی داخلی است یا خارجی صحبتی نکنیم.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا مارک ویلموتس شکایت جدیدی را علیه فدراسیون ایران مطرح ننموده، گفت: خیر، شکایت خاصی از طرف او اعلام نشده، ما مبلغی را به او پرداخت کردیم که بیشتر از کاری بوده که انجام داده و فدراسیون فوتبال اکنون مطالبه دارد و درخواست کردیم که ویلموتس مبلغ اضافه را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران مطرح نمود: در حال حاضر اولویت ما برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال است. هیات رئیسه تصمیم گرفت که این انتخابات قبل از عید باشد و من به عنوان مسئول برگزاری انتخابات و دبیر مجمع فکر می کنم تصمیم خوبی گرفته شده چون باید هرچه سریع تر رئیس فدراسیون فوتبال تعیین گردد. استفاده از نیروهایی که اهداف بلندمدت دارد به ما خیلی یاری می نماید و امیدواریم انتخابات به خوبی برگزار گردد.

وی ادامه داد: فرایندی را آغاز نموده ایم که اعضای مجمع از هشتم تا هفتم فرم های لازم را دریافت نمایند و از هشتم تا بیستم ثبت نام کاندیداها انجام گردد.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا حبیب الله شیرازی به عنوان سرپرست هیات فوتبال استان تهران این فرم را امضا خواهد نمود یا به عنوان ریاست این هیات، گفت: در حال حاضر جناب شیرازی سرپرست نیستند و رئیس هستند و باید با این عنوان رای بدهند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در خصوص اینکه از دوره قانونی ریاست شیرازی مدتی گذشته و آیا این کار قانونی است، توضیح داد: در اساسنامه بندی وجود دارد که رئیس هیات می تواند تا زمان برگزاری انتخابات و تعیین شدن رئیس جدید به فعالیت خودش ادامه بدهد. با استفاده از این بند ریاست هیات استان تهران را دارد و سعی می کنیم در سریع ترین زمان این مسئله را حل کنیم.

  • یاری عجیب طرفداران سپاهان برای انتخاب سرمربی تیم ملی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 698

به "شکوری: اولویت انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: اولویت انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید