صالحی امیری: حق کاراته کای ما این نبود، امیدواریم تخفیف بگیریم

به گزارش مرجع مقالات، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حق کاراته کای ما این نبود اما باید جهت حقوقی را دنبال کنیم و امیدوارم بتوانیم تخفیف بگیریم.

صالحی امیری: حق کاراته کای ما این نبود، امیدواریم تخفیف بگیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه اختتامیه جشنواره شعر المپیک در باغ کتاب تهران گفت: هدف المپیک تنها رفتن روی سکوی قهرمانی نیست، بلکه همبستگی ملت ها و اقوام و جامعه یک رنگ است. در واقع مفهوم منشور المپیک، همبستگی است.

وی در خصوص این جشنواره گفت: 120 شاعر آثار خود را ارائه کردند و 5 اثر برگزیده شد. به جای اینکه در فضای بسته و دیوارها باشیم، فضای فعالیت ها را در متن جامعه آوریم. این المپیک تنها المپیک قهرمانی و سکه نیست، بلکه در بحث های فرهنگی هم کارهای بزرگی اجرا شده است. امیدوارم در سرانجام مجموعه فعالیت های ما در بحث فرهنگی و قهرمانی کام ملت را شاد کند.

صالحی امیری تاکید کرد: آنچه وظیفه ما، دولت، فدراسیون ها و وزارت ورزش بوده را انجام و همه داشته ها را به میدان آوردیم. برای اولین بار 10 دختر کسب سهمیه کردند و ورزشکاران ما افتخار آفرینی خواهند کرد.

وی در خصوص پیگیری دوپینگ یک کاراته کا گفت: هر روز جلسات برگزار می شود. امروز جلسه داشتیم و فردا هم جلسه داریم. ما با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم. حق او این نبود و باید جهت حقوقی را دنبال کنیم. سجادی جلسات کارشناسی دارد و امیدوارم بتوانیم تخفیف بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1691

به "صالحی امیری: حق کاراته کای ما این نبود، امیدواریم تخفیف بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: حق کاراته کای ما این نبود، امیدواریم تخفیف بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید