صدف ؛ از هتل های 3 ستاره دبی در نزدیکی مراکز خرید، تصاویر

به گزارش مرجع مقالات، هتل صدف یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که علاوه بر سرویس دهی خوب از نظر مکانی دارای موقعیت مناسبی است.

صدف ؛ از هتل های 3 ستاره دبی در نزدیکی مراکز خرید، تصاویر

هتل صدف دبی در فاصله چندقدمی منطقه سنتی و بازار مرشید واقع شده است. تنها با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خریدAl Ghurair و خیابان پرشور و نشاط Al Riqqa که مملو از رستوران و مراکز خرید متنوع است می رسید.

همچنین منطقه تفریحی کُرنیش دِیره هم به راحتی دردسترس است. در اطراف هتل کافه ها و رستوران ای دنجی به چشم می خورد که بهترین مکان برای نوشیدن چای و قهوه هستند. از امکانات هتل صدف دبی می توان به سرویس شاتل رایگان به مرکز خرید سیتی مال، پاسخگویی 24 ساعته، صندوق امانات، اجاره خودرو، خشکشویی، لباسشویی است.

همچنین سالن آرایشگاه هتل Sadaf Hotel Dubai دبی این امکان را به مسافران می دهد که همواره ظاهری آراسته داشته باشند. همه اتاق های هتل صدف دبی دارای عایق صوتی هستند و دارای امکاناتی چون تهویه مطبوع،حمام خصوصی، وای فای، تلویزیون، نظافت روزانه می باشد همچنین در صورت درخواست میز اتو در اختیار مسافران قرار می گیرد. در صورت احتیاج به پول نقد دستگاه خود پرداز وجود دارد.

مهمانان می توانند به بخش تور دسک هتل صدف دبی بروند و درخواست تور نمایند و بلیط های لازم را برای بازدید از مکان ها و جاذبه های شهر از این بخش تهیه نمایند. جالب است بدانید کارکنان هتل صدف دبی به زبان فارسی مسلط هستند.

مرکز اسپا و ماساژ این هتل به خوبی خستگی یک روز گشت وگذار در دبی را از تنتان بیرون می نماید. رستوران هتل صدف دبی با تنوعی از غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مهمانان ین شهر است همچنین منوی غذایی مخصوص بچه ها و افراد دارای رژیم غذایی خاص در دسترس است.

هتل در منطقه ای قرار گرفته است که منطقه بهترین مکان برای یافتن برندهای روز جهان ماند نایکی است.

اماکن نزدیک به هتل صدف دبی

مسجد دبی الکبیر تا هتل صدف دبی: 1.8 کیلومتر

مرکز خرید ساهارا تا هتل صدف دبی: 6.6 کیلومتر

آکواریوم شارجه تا هتل صدف دبی: 8.3 کیلومتر

منطقه مراکز خرید سیتی واک (city walk) تا هتل صدف دبی: 8.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1680

به "صدف ؛ از هتل های 3 ستاره دبی در نزدیکی مراکز خرید، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدف ؛ از هتل های 3 ستاره دبی در نزدیکی مراکز خرید، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید