عذرخواهی اتحادیه اروپا از ایتالیا

به گزارش مرجع مقالات، رئیس کمیسیون اروپا گفت: از طرف اتحادیه اروپا، به دلیل یاری نکردن به ایتالیا در اوج بحران کروناویروس، از صمیم قلب عذر خواهی می کنم.

عذرخواهی اتحادیه اروپا از ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در جلسه مجلس اروپا در بروکسل اذعان کرد که در زمانی که ایتالیا در مواجهه با کروناویروس نیاز به یاری داشت، این اتحادیه نتوانست پاسخ مثبت بدهد.

وی ادامه می دهد که در زمان شیوع بیماری کووید-19،هیچ یک از کشورهای اتحادیه اروپا و خود این اتحادیه، آماده چنین بحرانی نبودند. به این خاطر است که اتحادیه اروپا نتوانست به ایتالیا در برابر کرونا، یاری کند.

فون در لاین از صمیم قلب از ایتالیا عذرخواهی کرد و عنوان نمود که اکنون زمان عذر خواهی نیست و می بایست به همبستگی برسیم. اروپا زود متوجه شد که برای دفاع از خود، باید از همه محافظت کند. امروزه، اروپا متحد و با هماهنگی عمل می نماید. افتخار می کنم اروپایی هستم.

وی تاکید دارد که انتشار اخبار دروغ در رابطه با کرونا زیاد است. اروپا باید تمام اختلافات و تقسیم بندی ها را کنار بگذارد. در این دنیای جدید، ما به شجاعت، اعتماد و همبستگی نیاز داریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 912

به "عذرخواهی اتحادیه اروپا از ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی اتحادیه اروپا از ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید