(عکس) داماد تهرانی پس از شلیک به عروس خودش را هم کُشت!

به گزارش مرجع مقالات، ساعت 18 عصر دوم مرداد ماه سال 97 به ماموران کلانتری 136 فرجام خبر رسید جنازه یک زن و مرد جوان در خودرو زانتیا سفید در حوالی باغ پرندگان لویزان پیدا شده است.

(عکس) داماد تهرانی پس از شلیک به عروس خودش را هم کُشت!

به گزارش رکنا، پلیس بلافاصله به محل مورد نظر رفت و با جنازه های خونین زن و مرد جوان روبه رو شد که با شلیک گلوله به گیجگاهشان از پا در آمده بودند.

خودکشی داماد پس از قتل عروس خانم

در آنالیز خودروی مورد نظر نامه ای پیدا شد که نشان می داد به احتمال زیاد مرد جوان پس از کشتن همسرش دست به خودکشی زده است. کشف یک اسلحه شاه کش نیز این فرضیه را تایید کرد و جنازه ها به پزشکی قانونی منتقل شد. در نامه کشف شده نوشته شده بود: برسد به دست مادرزنم. مسبب مرگ من و همسرم. مادرزن ملاقات به قیامت.

با کشف این نامه پلیس به بازپرسی از خانواده دو قربانی پرداخت. مادر سپید گفت: دخترم دانشجوی قزوین بود و همواره برای رفتن به دانشگاه از اتوبوس استفاده می کرد. دامادم جواد هم در شرکت مسافربری مشغول کار بود و آن ها از این طریق با هم آشنا شده بودند. دخترم 35 سال و دامادم 37 سال داشت. جواد وقتی به خواستگاری دخترم آمد می گفت پدرش صاحب چندین شرکت مسافربری است و وضع اقتصادی خوبی دارد. اما دروغ می گفت. او کار درست و حسابی نداشت. آن ها عقد نموده بودند و با آن که دو سال از عقدشان گذشته بود با هم اختلاف داشتند. آن ها هنوز جشن عروسی را برگزار ننموده بودند. دخترم اعتمادی به شوهرش نداشت و با هم درگیر بودند. دامادم ادعا می کرد من باعث اختلاف بین آن ها بودم، ولی آن ها خودشان با هم مشکل داشتند.

سپیده به دست همسرش کشته شد

با روشن شدن زوایای پنهان این پرونده و تایید قتل سپیده به دست همسرش اولیای دم دیروز در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و خواستند تا دیه دخترشان ازصندوق بیت المال با آن ها پرداخت گردد. اما قضات دادگاه اعلام کردند ابتدا باید اموال جواد آنالیز گردد تا در صورتی که اموالی داشته باشد دیه از آن پرداخت گردد. به این ترتیب قضات دستور دادند تا اموال پسرجوان آنالیز گردد. بعد از اظهارنظر کارشناسان در این باره قضات دادگاه درباره درخواست اولیای دم اظهار نظر می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1090

به "(عکس) داماد تهرانی پس از شلیک به عروس خودش را هم کُشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) داماد تهرانی پس از شلیک به عروس خودش را هم کُشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید